Mijn nacht was erg slecht. Ik heb maar liggen draaien en was alleen maar met Amilah bezig. Gelukkig geen telefoontjes dat er op stal wat aan de hand was. Ik ga er dus vanuit dat Amilah haar veulie nog steeds binnen heeft gehouden. Vandaag wordt ze gewoon lekker buiten gezet. Sanne gaat vanmiddag naar stal en ik ga vanavond weer. zodra de 1e hars verschijnt gaan we waken. Tot dan ben ik om vakantiedagen uit te sparen gewoon aan het werk.
Wat een lekkere dikke tieten! Als het halfbroertje er al is wordt het echt tijd! Heb je al tegen haar gezegd wanneer ze moet gaan bevallen?
Balder
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-13 12:32
Haha, ja ik heb haar gisteravond gezegd dat ze het vandaag overdag ff binnen moet houden (mijn auto staat bij de garage) maar dat het vanavond mag komen.
Amilah! Wat een schatje is het toch! Ze stond vroeger naast onze (maximexfleur en mijn) verzorgpony! Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen!
MirandaMalik
Geplaatst: 05-06-13 16:24
Balder schreef:
Haha, ja ik heb haar gisteravond gezegd dat ze het vandaag overdag ff binnen moet houden (mijn auto staat bij de garage) maar dat het vanavond mag komen.
Amilah is vanmorgen vroeg om 4:56 bevallen van een prachtig hengstveulen. Ik ben net thuis na een slapeloze nacht en stressvolle dag. Er waren wat opstart probleempjes maar het ziet er nu goed uit. Ik ben doodmoe en moet vannacht nog terug voor controle dus rol mijn bedje in. Foto' s volgen later