Wat is ie mooi!!! Ik heb weer heel hard genoten van de mooie foto's! San, je moet Rene toch es gaan overtuigen om er eentje te houden voor 't dubbelspan met papa Wynn hoor!
aaaaaaah wat een schatje, heb bij alle foto's alleen maar "aaah" gezegd ,zoo lief !
BloHal
Geplaatst: 20-03-13 14:40
Wat een leukie
stalmilagro
Geplaatst: 20-03-13 16:53
aah schatje
korbakimmy8
Geplaatst: 20-03-13 16:57
Wat een ongelovelijk mooi beestje!!
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-13 18:26
Dank jullie wel
@Belaatrix ja hoor dat mag,zo en zo organiseer ik een knuffelmeeting als alle veulies geboren zijn,maar dan is Nikan al weer groter
@Nadita, hij moet nog wel uitvouwen hoor,maar idd hij is ieniemienie en goed in verhouding
@mdr, ja zou ik kunnen doen,maar dan zou Keyemsi bij mij op 1 staan ,daar heb ik mijn hart aan verloren de veulens van Blonde zijn altijd een stuk kleiner ook als volwassen dan Wynn Ik kan natuurlijk ook alle hengsten houden en de merries verkopen,ik ben een hengstenfan vrees ik.
Nikan wordt zo en zo weer een tranentrekker over een tijd,maar ik ga eerst zo ontzettend genieten van dit mannetje
Hij is echt zo mega cute, Blonde is kapot,vandaag mochten ze in de kudde lopen en Nikan dook op iedereen af,klein maar dapper Ze heeft het zo druk gehad om hem voor alle gevaren te beschermen dat ze zo blij was dat ze weer op stal mocht Nikan ligt nu plat onder de warmtelamp te slapen,hij is ook total los van alle indrukken en energie van vanmiddag. En zo heerlijk dan kruip je er als vrouwtje bij en hij nestelt zich in je schoot om te kroelen,smelt