Dank jullie wel allemaal heb vandaag foto's gemaakt met halster om. Die plaats ik straks hier en ze gaan daarlijk naar buiten. Dan maak ik ook weer foto's.
Nogmaals gefeliciteerd hier! Wat is Wings toch een ongelofelijk knap veulentje; prachtig !! Ik ga er toch binnenkort nog eens langs fietsen als het een beetje lekker weer is; in de hoop ze (en jou) buiten te spotten
Veel thee met honing drinken! Maar fijn is inderdaad anders
kappiegirl
Geplaatst: 02-03-13 21:28
Ik werd ook al een beetje nieuw schierig naar foto's van nu ze zal vast en zeker al wel goed uitgevouwen zijn vind haar een heel knap veulen!
Judie
Geplaatst: 02-03-13 21:31
Mooi veulen
kappiegirl
Geplaatst: 02-03-13 21:32
Och ja dat kan heel zeer doen slikken met een zere keel, honingdropjes werken ook altijd wel goed geloof ik, zelf nooit geprobeerd krijg maagkramp van dropjes helaas... Of wat ook goed helpt is gorgelen met zout water BAH maar werkt hier wel aardig... Beterschap in ieder geval!
vandaag is de eigenaar van Wup geweest was erg leuk en gezellig, hij zij ook je kan echt nog zien dat ze nog even had moeten blijven zitten, hij vond de merrie ook echt een plaatje geworden (2,5 jaar terug heeft hij Bonita opgehaald voor zijn zoons) en daarna kwam ze bij mij, dus hij herkende haar totaal niet meer! en zij ook dat Wings wel echt een bloed paardje was, en liep alsof ze vleugels had