word perzikje haar eerste toch? en ze is toch amerikaans? jij zei me ooit dat amerikaantjes soms ineens vol lopen en soms niet eens kegelen?
Meavey
Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-13 18:34
Er zijn idd weinig AMHA's die kegelen in tegenstelling tot de Hollandse meiden Alleen Lovebug kegelde wel. Maar verwacht nog wel wat meer uier eerst hoor. Toen ik de uierfoto maakte vanmorgen schopte het veulen zo hard dat Perzik helemaal naar haar buik een hinnik gaf zo lief!
Foss
Geplaatst: 24-02-13 19:52
Spannend Linda schiet al aardig op.
Bassenqua
Geplaatst: 25-02-13 23:51
Meavey schreef:
Toen ik de uierfoto maakte vanmorgen schopte het veulen zo hard dat Perzik helemaal naar haar buik een hinnik gaf zo lief!
Zie je wel, ik wist wel dat ze leuk was.
flyer
Geplaatst: 26-02-13 08:50
Meavey schreef:
Toen ik de uierfoto maakte vanmorgen schopte het veulen zo hard dat Perzik helemaal naar haar buik een hinnik gaf zo lief!
Misschien zei ze wel,he joh,doe eens een beetje rustig aan daar binnen!
Ik volg ook even, ben heel benieuwd naar de veulentjes, zullen vast wel net zo mooi als hun moeder worden.
Ze zijn echt heel leuk
Meavey
Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-13 21:06
Ik was net van plan even te updaten, Perzikje maakt nog steeds weinig aanstalten, kont vind ik al wel wat puntiger aan het worden en s' ochtends is haar uiertje soms iets voller, maar dat is s'avonds weer weg. Ph vd melk was nog hoog, vanavond ook maar weer eens een drupje getest.
Dance begint ook wat te veranderen buik is wat gedaald, dus die gaan we ook in de smiezen houden, twijfel om er een 2de temperatuur alarm bij te kopen die werken toch wel fijn. Ze gaan nu wel heel gelijk op lopen lijkt het...
sandra3235
Geplaatst: 11-03-13 21:53
Spannend,scheelt wel apart waken dan,2 vliegen in 1 klap
Ja dat zou leuk zijn! Maar van mij mogen ze nog minstens een week wachten met dit weer.
Als de dekdatum klopt zit Peach nu op 344 dagen en Dance op de 300! Maar Peach heeft daarna nog wel bij de hengst gestaan dus begin te vermoeden dat ze misschien nog een cyclusje later heeft gerommeld met haar lover. Maar het kan natuurlijk ook gewoon laat zijn, op de scan, eind juni, nadat ze aankwam uit Amerika, was het veulen al zo groot dat je al ledematen zag dus meer als 1 cyclus verschil kan ook eigenlijk niet, want daarna ging ze ook al richting quarantaine.
sandra3235
Geplaatst: 11-03-13 23:23
Nu a 1 ding is zeker eruit komen ze ooit Ik zit ook niet te wachten op een veulen met dit weer,maar ik ben bang dat Blonde er anders over denkt