bij een dikke buik, horen dikke tietjes ben heel benieuwd wat voor reus daar uit komt.. nog een dikke maand wachten..
Tjinta schreef:Oké... zal ik gokken!Mmm. Merrieveulen, bruin op 27 maart. alweer maar nu een merrie?? wat gok je nu?
Tjinta schreef:Dat wat jij het liefst zou willen hebben.... GEZOND...en een merrie bruin met blesje 4 sokjes en mooi natuurlijk
vandaag even weer foto's gemaakt!! big mama!! http://i55.tinypic.com/2dalqn8.jpgop de foto's vind ik haar eigenlijk nog redelijk bescheiden ze is volgens mij nog nooit zo rond geweest,... ben al druk aan het aftellen!!! over iets minder dan 3 weken kan er al een veulentje naast lopen
vandaag bewoog veulenbaby flink! maar ja voor zover ik gezien heb op de scans zit er echt 1 veulen in...
Arm paard .Ik ben zo benieuwd wat er uit komt!! Ik hoop op een langbenig hengstveulen met het kleurtje van Estoile .
Speelt het 2de veulentje niet gewoon verstoppertje Dat is heel veel vruchtwater dan! (ik weet niet of dat bij paarden ook een rol speelt hoor).
Ik denk ook een joekel van een hengstveulen Het veulentje zakt al aardig of niet? Hoe is het met haar banden gesteld?
Jeeeee wat is ze dik!Succes met de laatste lootjes.Ik ben, net als iedereen, heel benieuwd naar het veulen.
Och arm dier, ze staat gewoon wijdbeens om al dat gewicht op te vangen. Ben heel benieuwd wat daar voor joekel uit gaat komen, succes.
Ooohhhh, jeetje, wat een buik! En dan die dunne beentjes eronder! Hopelijk komt er snel een niet te groot,maar gezond veulen uit! Succes met de laatste loodjes!
@pletje nog geen slappe banden hoor.. zal ook min 3 weken moeten nog voordat het *mag*veulen heeft igg een goed kosthuis
Nynke1 schreef:Arm paard .Ik ben zo benieuwd wat er uit komt!! Ik hoop op een langbenig hengstveulen met het kleurtje van Estoile .kleurtje van wie?ik hoop ook een veulen met maat body en mooi model en makkelijke beweger ik verwacht wel dat dit een knap veulen word met deze combi