[goktopic] Yarah Mustache x Deaglán Snorremans van Germania

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DianneM

Re: [goktopic] Yarah Mustache x Deaglán Snorremans van Germania

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 16:01

Ohhhhhh wat een knap kindje!!! In love <3 <3 <3

Balder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 16:05

Gefeliciteerd met je mooie paardenkind!! Ik vind je merrie op de januari foto's al schraal dus daar had je al eerder op kunnen handelen maar dat is achteraf gepraat. :o Hopelijk komt ze snel weer een beetje bij.

Aniekepiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-13 17:25

Daar is veel op gehandeld geloof me :) ze krygen vanaf dat ze op de helft vd dracht zitten merriebrok en extra slobber en zij kreeg dus nu dubbel zoveel ze krygt nu driedubbel en gaat volgende week de weide op

Balder

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 00:39

Aniekepiek schreef:
Daar is veel op gehandeld geloof me :) ze krygen vanaf dat ze op de helft vd dracht zitten merriebrok en extra slobber en zij kreeg dus nu dubbel zoveel ze krygt nu driedubbel en gaat volgende week de weide op

Kijk, dat is een ander verhaal. Je zegt namelijk in een andere post dat jullie dit de laatste 2 a 3 weken in de gaten hadden. Soms doe je er inderdaad niks aan. Succes verder met moeder en de kleine!

Aniekepiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-13 10:54

Ja toen werd ze echt ribbentellen schraal dus hebben we het voor nog meer opgeschroeft het is eigelijk gelijdelijk aan steeds meer voer geworden omdat ze niet reageerde op de meerderheid eerder dat jaar.