Briesje-tv staat weer aan, net even lekker gerost allebei en de manen ingevlochten. Briesje haar uier is gelukkig ook weer aan het herstellen en ze is ook niet kreupel meer, pijnstiller mag achterwege blijven van de dierenarts. Morgen komen ze nog voor een check en ook meteen een veulen check om te kijken of het goed ligt. Uiertje is bijna vol, één speen is een "tjoepke" de ander bijna.
Mocht er iemand mee willen kijken met Bries , kan ik de link pb'en
Briesje haar uier was eergisteren geslonken tot theezakje formaat, maar gisteren is hij weer begonnen met vullen en 1 speen is nat geweest. Denk dat het vanaf het weekend echt spannend gaat worden..
Dat is weer een mooi begin van de uiers Dianne, het word wel spannend nu
moor
Geplaatst: 29-03-13 08:29
he kleintje kom zondag maar! Dan wordt hte beter weer En heb ik de tijd om bij je te spieken op de babytv!!!
ps. ik moet er altijd zo om lachen: Heeft een paard uiers? Of een uier met spenen
iamaunicornx
Geplaatst: 29-03-13 12:19
13 april , hengstje,bruine oogjes
DianneM
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-13 10:21
320
320
319
317 (en een dikke laag honingzalf, dit was na het verdwijnen van de zucht)
317
Ik vind er heel duidelijk groei inzitten, als je vergelijkt met 4 dagen geleden..
Dit is een voorgaand reeksje, met op de onderste foto het hoogtepunt van de zucht. De huid heeft nu ook heel duidelijk een meer roze kleur, ipv bleek/gelig.
Vandaag zitten we op dag 324 en mijn vermoeden is dat dit de laatste veulenloze dag is de melk komt er in straaltjes uit, ze staat veel te gapen nu. Uiertje is goed vol en de melk doorzichtig wit.
Hier nog steeds maar 1 paardachtige bewoner in Briesje haar stal, maar ze is wel onrustig. Ik ga zo naar ze toe, ze mag nu alleen nog maar onder begeleiding naar buiten