Je woont daar inderdaad heel mooi! Ze ziet er goed uit, mooi buikje!
CrazyCat
Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-13 22:46
Net tijdens het hooi voeren was het veulen erg actief en liet zich duidelijk zien en voelen in de flank. Dat is toch altijd wel een hele bijzondere ervaring.
Verder weinig te melden nog ruim 3 maanden te gaan.
Vind het altijd heel speciaal om dat mee te maken, hier ook een actief veulen die zich regelmatig duidelijk laat zien en voelen
CrazyCat
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-13 21:20
_Patrick_ schreef:
Vind het altijd heel speciaal om dat mee te maken, hier ook een actief veulen die zich regelmatig duidelijk laat zien en voelen
Ja dat blijft echt bijzonder. We hebben een flink aantal jaar abessijnen (katten) gefokt en ik vond dat bij de poezen ook altijd al zo bijzonder. Ik heb daar nog een filmpje van.
Ik checkte even of er hier misschien nog meer foto's geplaatst waren. Was wel heel benieuwd. Hoeveel sneeuw hebben jullie daar nu liggen? En de paarden hebben daar helemaal geen last van?
rocymax
Geplaatst: 08-02-13 19:37
Wat een prachtig ras is de Rocky Mountain Horse toch Mooie mams en paps, ik ben heel benieuwd wat voor heerlijk mooi veulentje daar uit gaat komen Ik volg iig. Leuk dat je in Oostenrijk woont Ligt er nu nog zoveel sneeuw? En bij jullie Petra??
Wauw wat een prachtige toekomstige ouders! Ben benieuwd naar de kleine!:)
CrazyCat
Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-13 20:18
Sorry het is hier altijd een beetje hectisch, winterseizoen is vanwege de sneeuw en de vele toeristen altijd erg hard werken.
Er verandert niet zoveel nog, Raven wordt langzaam dikker nog zo'n 80 dagen te gaan. Vandaag was het steenkoud, maar in de stralende zon goed te doen. De paarden genoten van het zonnetje. Er is van de week 30 cm verse sneeuw gevallen in 1 nacht dus er lag aardig wat. Het is inmiddels alweer wat aangestampt door ons en de paarden. De paarden hebben niks van die sneeuw, vinden het juist wel fijn. Ze gaan altijd direct in de sneeuw rollen. Het is alleen voor mij meer werk, maar daar staat tegenover dat ik zelden nog paarden in de prut en regen heb staan.
Raven staat rechts op de foto, de andere is mijn ruin Brego.
CrazyCat
Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-13 20:24
Ik bedenk me net dat ik van de week na de sneeuwnacht foto's gemaakt heb toen ze de weg nog niet vrij hadden gemaakt.
Mijn auto nadat ik de bestuurderskant sneeuwvrij gemaakt had.
Jeetje wat is het mooi bij jullie zeg... Wat zou ik daar graag eens paarden willen fotograferen in zo'n landschap
Maar ik kijk uit naar het veulen! Vind Rocky's echt mooi!
CrazyCat
Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-13 13:49
Hier gaat alles goed. Raven wordt steeds een beetje dikker. Blijkbaar heeft ze van de week op stal iets uitgespookt en had ze een schaafwond op haar schouder en neus. Geen idee wat, want klemliggen kan eigenlijk niet daarvoor is haar stal te groot.
Momenteel zijn we zelf hard op zoek naar een andere woning en stal. Er is het een en ander voorgevallen hier waardoor ik ze liefst zsm nog verhuis. Vandaar dat er nog niet zoveel updates komen. Zodra dat opgelost is kan ik weer een beetje genieten van de dracht.