Leuke foto's! Maar waarom denk je dat ze vocht vasthoudt? Waar zien we dat aan? Dat haar buik aan de ene kant meer uitsteekt dan aan de andere kant? Dat betekent dat je veulie gewoon meer aan die ene kant ligt. Even later kan het weer aan de andere kant liggen (of in het midden en dan zie je niets )
Ze heeft weer net als vorige keer diaree vocht onder haar buik. Benen en ze is sinds gister in een keer weer opgeblazen. Vrijdag deed ik deken wissel en zaterdag zat de deken te strak En moesten de singels 10cm lossen terwijl die zaterdag echt te los zat Heeft iemand tips tegen diaree en krampen?? Er is niks veranderd aan het voer of zo...
Bonita is uitgehongerd op moment kwam vanmiddag op stal Ging3 uur weg en hang dan hooi net met 8 kilo hooi op elke dag, En s'morgens 3 Kilo s'middags 2 kilo s'avonds 2 kilo En vandaag kwam ik 6 uur terug had ze 8 kilo hooi op.. Dus ze eet heel veel en in een stuk door
vandaag dierenarts gebeld Bonita mest erg weinig! heb een aangepast voerschema gekregen tot maandag! als ze dit weekend geen koliek krijgt dan moet ik maandag terug bellen! en anders van het weekend als ze slechte word het kan zijn dat veulen gewoon tegen de darmen aan loopt te duwen heb nu net lijnzaad gekookt voor haar en ga zo weer naar haar toe
polleman
Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-12 18:00
zo staat ze er nu bij om 6 uur gaan we weer terug om te kijken hoe het gaat
Ze stond er rustig bij heeft slobber gegeten En hooi Buik geluiden zijn normaal Ga morgen vroeg weer stal eigenaar kijkt vanavond nog keer En ik morgen vroeg rond 8 uur als ik dan nog niet vertouwen bel ik praktijk weer
vandaag erg druk geweest net terug van bonita ga nu 2 keer per dag smorgens en savonds hier gaat het het zelfde als gister wel mesten maar heel weinig en nog steeds zo sloom ze heeft vandaag 2 uur in het land gestaan en wilde amper pas verzetten en normaal is het rennen stijgeren gek doen buik begint steeds meer te zakken met baby Bonita lijkt alles goed te gaan die is mama aan het pesten die beweegt volgens mij de hele dag door, als ik mijn hand voor haar uie leg voel je steeds beweging en lijkt soort geschop,(maar dat kan denk ik niet meer) hoofdje of zo? of ik nu s`morgen voel of s`avonds maakt niks uit,, heel actief ding is het ze heeft geen koorts
polleman
Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-12 18:07
Bonita vandaag
kwa mesten gaat het wat beter maar zo voelt zich nog niet happy
Maaike_Ma
Geplaatst: 16-12-12 21:08
aah wat een pech weer voor Bonita Hopen dat ze zich weer snel beter voelt! Buikje is trouwens lekker gegroeit!