Wat is dat filmpje van de bevalling ook mooi geworden zeg! Wat een snelle mama En echt een heel knap veulen! En natuurlijk bij dit filmpje ook weer een prachtige muziekkeuze!
Me dochter vroeg aan mij hoe een veulen word geboren nou kon der gelijk het filmpje laten zien:) Met grote ogen en eerst euh gatver maar later aaahhh wat lief....weet ze nu hoe het precies gaat! Thanks!
kijk eens aan een klein educatief momentje !! Leuk. Mijn zoontje mag hem morgen in de klas laten zien hij is er bere trots mee dat hij weet hoe een veulentje wordt geboren
Anomie
Geplaatst: 09-10-12 01:49
Hier het sluitstuk in de Fewie-filmpjes: Fewie en Sunny's eerste nacht samen. Enjoy!
Muziek: Para Diso feat. Valerie Etienne - Waiting 4 The Sun 2 Shine (Incognito's Shining On Remix)
(Ik stel me tussen haakjes even voor: Jasper, de vriend van Janski. Ook dol op deze leuke dieren. Kan -nog- voor geen meter rijden, maar vind de paarden een verrijking van mijn leven. Verder hou ik me graag en veel bezig met filmpjes maken. Voor Equinovum doen we dat dus leuk samen.)
(Oh ja... ik moest iets zeggen over weer eens een man op bokt.nl.)
Groetjes, Jasper
Bam16
Geplaatst: 09-10-12 02:05
Whow wat eeb mooi filmpje,fewi doet het goed, gefeliciteerd