Ooh die foto's kunnen zo aan de muur bij elk willekeurig paardenmeisje. Gewoon proberen die keuring, lukt het niet, dan heb je iig er weer een leuke ervaring bij en het is altijd leerzaam om nieuwe ervaringen op te doen voor het veulen.
lesley_oo7
Geplaatst: 03-10-12 21:24
Wat een mooierd! Inderdaad een echte dame aan het worden.
oeh wat een leuk dier! gaat vast goedkomen op de keuring
kylah
Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-12 23:44
Cynthia82 schreef:
Wat een schitterend meisje heb je daar!! *Jaloers!!! Hoopt dat haar eigen pony een look-a-like van jouw veulen aan het bakken is*
Je mag best wel nog een fotootje (of 15) plaatsen hoor
Tisento mag er ook wezen hoop voor je dat je droom uit komt!
Cynthia82
Geplaatst: 04-10-12 06:57
Dankjewel! TiSento is ook een heerlijk beest!
Weet je al of je naar de keuring gaat? Enne, heb je nog meer foto's?
kylah
Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-12 16:25
ja keuring is morgen. Ik ga zo naar stal om ze van het land te halen. Ze hebben er vanaf april dag en nacht op gestaan maar nu is het over met de pret. Morgen keuring en zondag afspenen. ik heb van deze shoot nog wel meer foto's maar er zullen er morgen nog wel een aantal gemaakt worden. Ze begint nu beetje grijs te worden, denk haar winter kleurtje
Helaas niet gegaan zoals gehoopt. Rot weer en Ivy wilde niet echt tonen. Beetje overrompeld denk ik en dus wat te braaf. Van te voren voorbrenger geregeld maar die waren er niet op de vooraf besproken tijd. Moesten dus zelf de ring in. Allemaal niet ideaal en dus een 2e premie. Wel super goede ervaring. Ze was erg braaf voor het eerst op de trailer en op vreeme terrein. Iets te braaf dus. Maar even kijken hoe ze de winter doorkomt en dan maar kijken of we het voorjaar nog een keer gaan. Bouw was correct maar beweging was wat te simpel. Klopte daar ook wel thuis heb ik haar veel beter zien lopen.
Nou evengoed gefeliciteerd hoor! Een goede bouw is erg belangrijk en beweging is een moment opname. Kan volgende week weer anders zijn met die kleintjes. Daarbij draagt ze ook forest bloed toch? Ik merk bij mijn don cremelloxnf dat ze correct maar makkelijk is in bewegen, moet daar ook echt mijn best voor doen om haar te laten showen. Zal eens een nieuw filmpje in cremello topic plaatsen. Wie weer staan we volgend jaar samen op de nationale met onze crempie's met nf bloed hihi.
Ja ben benieuwd naar een update van die van jou! Nf bloed geeft niet zo snel van die bloederige beestjes. Heb ook wel express voor een iets grovere hengst gekozen. Ik vind dat er al genoeg van die bloedpony's zijn en voor mij zijn dat niet de ideale kinderpony's. Karakter vind ik het allerbelangrijkst en die is uitmuntend bij haar. Ben in iedergeval blij dat de bouw goed is want die is bij de nf niet perfect. Ivy stond in de ring met een le matsjo en een half arabiertje. Dus helaas. Ben nog steeds verliefd op der morgen spannende dag want dan wordt ze afgespeend. Inderdaad wel leuk om volgend jaar ( op de provinciale ) de half broer en zus even kennis te laten maken.
spiranca
Geplaatst: 06-10-12 23:53
wat een mooi veulen, ben benieuwd over een paar maandjes
Voor mij liever een don cremello dan een le matsjo, maar das persoonlijk, waarschijnlijk ook omdat ik crempie ken. Misschien dat ik met delano naar de hk ga, maar dan zullen we nog hard moeten trainen.
kylah
Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-12 13:53
Even een oproepje voor mijn Ivy. Ze doet mee aan de bokt merrieveulen verkiezing. Ik zou het leuk vinden als jullie een stem op haar willen uitbrengen.
toch gefeliciteerd met je 2de premie.ben benieuwd wat ze komend jaar maakt.niet ideaal als je voorbrenger er niet is.misschien komend jaar weer zelf doen dan ben je er op voorbereid
Ja ik denk ook dat ik het volgende keer zelf ga doen. Was nu voor mij makkelijk om uit te besteden ivm merrie en veulen. Ivy staat nu lekker buiten groot en wollig te worden. Van het voorjaar kijken we wel weer verder.