En voor wat betreft zijn hackneybewegingen, die heeft hij volgens ons wel! Af en toe laat hij heel voorzichtig een heel parmantig drafje zien, met zijn knietjes mooi de lucht in! Helaas nog niet op film of foto kunnen zetten maar wellicht in de toekomst wel!
Yeah! Het is eindelijk gelukt haha! Zoals beloofd een filmpje, helaas zonder drafpasjes maar wel een filmpje voor een glimlach! Bentley ziet Blue voor het eerst rollen en weet niet goed wat hij ermee aan moet... Gevolg: PANIEK en een hoop gehinnik!
Wat een heerlijk weer zeg!! Wel harde wind maar droog en lekkere temperatuur! Blue en Bentley staan voor het eerst samen in de grote wei! Wat een plezier hadden die twee zeg! Genot om naar te kijken EN ik had m'n camera bij me! Heb een paar prachtige plaatjes geschoten waar ik heeeeel blij mee ben! Zal ze vanavond of morgen plaatsen want moet nu eerst verder klussen en daarna lesgeven..
Tosadog
Geplaatst: 18-07-12 13:24
Het is echt een knap veulen hoor Tina! Ben benieuwd als die straks opgroeit!
hanna_mini
Geplaatst: 18-07-12 22:14
Hij is zoo leuk
Maydine
Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-12 22:53
Zoals beloofd een klein voorproefje van de foto's die ik vandaag gemaakt heb!
Lekker bokken en gek doen in het hoge gras!
Heel voorzichtig showdrafje... (het knietje zit er in hoor! )
Hihi lekkerding he? Wij staan ook elke keer weer te kwijlen bij de stal en wei hoor... Deze combi was een grote gok, maar ben mega blij dat we het gegokt hebben en nog veeeeel blijer met het resultaat! Im in love (Mag je wel zeggen van je eigen veulentje toch? )
Bentley (en zn ego ) groeit als kool! Ondertussen is er een tweede Sueckney in de maak (hopelijk) mama Blue is namelijk eergister voor het eerst weer gedekt en mag vanavond weer.