Zooo dan ik kreeg gewoon kippenvel toen ik de naam Legend of Hope las Past echt bij die mooie man
onwijs leuke foto's en filmpjes.. foto 12
Naborah
Geplaatst: 20-05-12 18:19
Nogmaals gefeliciteerd met het prachtige mannetje van Hope. De naam is ook zeer toepasselijk, een betere naam had je hem niet kunnen geven. Hij is zo onwijs leuk. En ik ben ontzettend blij dat ik machtig mooie en dappere Joy op de eerste foto zie staan.
Wauw, wat een mooi veullie, ik was helaas 3 kwartier te laat met opstarten maar heb gelukkig de bevalling kunnen zien door het filmpje wat een geweldige bokker had op genomen (met onbetaalbaar commentaar trouwens ) Ik ben zo blij voor jullie en dankbaar dat we zoveel mee mochten kijken op de cam.... Een onvergetelijke ervaring. Ik zal deze mooie man met prachtige naam blijven volgen.
En wat fijn om een blakende Joy te zien op de foto. Tenminste, zo zie ik het. Gaat het idd echt goed met haar? Is ze niet van slag door het veulen? Of werkt dat bij paarden niet zo?
eva0106
Geplaatst: 20-05-12 20:21
Die naam is geweldig & wat een schatje. Vooral bij foto 12 smelt ik ..
Gefeliciteerd, wat een knapperd!!! Fijn dat de kleine man het drama met het veulen van Joy wat naar de achtergrond kan duwen. Zo'n kleintje geeft zo veel vreugde. Geniet er maar lekker van.
Wat een mooie kleur. Ik vind Mama ook mooi van kleur .
mackkwek
Geplaatst: 21-05-12 07:26
wauw...wat een schitterend veulen zeg! heb gelukkig ook de live bevalling meegemaakt en vond het echt geweldig om te zien. ben ook echt blij dat alles zo voorspoedig is gegaan.
(en ja,... ergens vind ik het ook wel heeeeeeeeel erg gaaf dat je hem nu de naam hebt gegeven die ik verzonnen had )
Ik zat de kleuren te vergelijken, en wellicht dat je kleine man idd zilvervalk is? Als je de gekleurde manen van Hope vergelijkt met die van hem. http://www.iersetinkers.com/bokt7/h03.jpg
Geplaatst: 21-05-12 12:52
Wat een schatje Ben helemaal verliefd. En dat filmpje. Uberschattig
Wilma1955
Geplaatst: 21-05-12 14:01
Wil meer filmpjes!! Wat een acteurtje heb je daar .. Laat gelijk al een staaltje galopperen zien binnen 24 uur na geboorte .. geweldig
En wat ik helemaal geweldig vond .. mama heeft geen aandacht voor me .. ok .. dan ga ik dat mens met camera wel even dichterbij bekijken .. totaaaaal niet verlegen