Hoi Leo, zit ik even in de pauze te internetten kom ik Vilexa tegen met veulen. Leuk om te zien wat er uit is gekomen. Veulen prachtig en naam helemaal te gek.
dat was de vorige keer Kaja, toen was ze gedekt (en eerst ook drachtig) van charmeur.
Ze is toen ook even gereden, maar had een ongeluk en een knieblessure, ze heeft toen zeker een half jaar stil gestaan, en is toen gedenkt door BB.
Ow ik denk ook zeker dat dat moet lukken, weet alleen niet of sonja dan niet helemaal de smaak te pakken heeft en ze weer gedekt wordt, maar ik heb daar zelf ook heel veel plezier aan, en tegen de tijd dat er met haar zoon gereden kan worden kunnen we altijd weer dekken.
essiesilly
Geplaatst: 22-05-12 14:12
hij is knappp! een echte baby boom bij jullie straks ook nog puppies
D_dreamer
Geplaatst: 23-05-12 16:47
Topfokker! Ik denk even koekeloeren op bokt en ja hoor, daar zijn ze dan, prachtige foto's van Haribo. Dan zie ik de foto's van dag 2 en daarop is hij al goed uit elkaar gekomen, beste galop erop, mooimooimooi!
Nogmaals gefeliciteerd!
Mosh
Geplaatst: 23-05-12 17:08
Wauw wat een knapperd! En zoals mijn dierenarts zei: liever een mooie hengst dan een lelijke merrie
KahluaB
Geplaatst: 24-05-12 08:35
Gefeliciteerd FF !! Haribo wordt een grote sterke !!
Beetje laat hier Maar alsnog van harte! Hij groeit hard zeg! Jullie houden deze dus? Leuk hoor, gaat je zus vast heel mooi passen!! En als hij het topkarakter van moeders heeft is het helemaal genieten straks!
fokfanaat
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-12 21:42
hij is nu 2,5 week oud, helaas aan de diaree. gelukkig istie supermak, dat scheelt met kontenwassen!
attente kop, hij houdt alles in de gaten!
Mauve7
Geplaatst: 07-06-12 23:12
Wat een rijkdom om dit in je wei te hebben staan ff .