flinke uier trouwens ja, het moet nu snel gebeuren hoor..... ________________ binkie ik wil jou niet laten wachten ik hou meer van je dan ik ooit zou verwachten
ik heb bijna niks gedaan alleen af en toe advies gegeven. Vlekje is niet van mij he. alleen het veulen word van mij
123horse123
Geplaatst: 06-06-12 19:54
even een vraagje montiej: hoe zet je fotos op bokt? ik kan binkies koppie op foto laten zien dan zorg ik dak m heb bijgesneden dan zie je zen lieve koppie maar hoe zet je die erop? dan kan jij mijn sgatje verzorgpony ook zien
Wanneer je moet gaan waken? Goede vraag. Wanneer zijn je foto's gemaakt? 's morgens of 's avonds? Als je aan haar uier komt, welke kleur komt eruit? Haar banden zien er ook al slap uit. Is dit haar eerste veulen of niet?
sandravm de foto's zijn vanmiddag rond half 3/ 3 uur gemaakt. ik heb wel aan haar uier gezeten maar hoe bedoel je welke kleur eruit komt? melk? het is niet het eerste veulen van de merrie. is een fokmerrie geweest. haar banden vond ik ook slap vanmiddag. haar kont is een drilpunding haha. hoelang duurt het gemiddeld nog als de banden slap zijn?
Sandravm
Geplaatst: 06-06-12 22:04
Normaal krijg je heel makkelijk vocht uit haar uier. Het gaat van doorzichtig naar een soort van plakkerig geel wit. Dat geeft je een heel goed idee.
Als de banden slap zijn, duurt het meestal niet lang meer. haar kling ziet er ook al redelijk ontspannen uit. Vermits je de foto's later op de dag hebt gemaakt, weet je ook dat de uier niet meer terug loopt. Misschien vannacht of anders een dag of twee. Ik zou haar goed in het oog houden. Al deze kenmerken samen met onrustig gedrag, geeft je zeker een veulen op zeer korte tijd.
montiej
Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-12 22:08
ow dat heb ik niet geprobeerd. ik rij er morgen nog wel even langs misschien(moet op mn neefje van 7 maand passen) onrustig gedrag kunnen ze nog niet echt vinden. maar het is dan ook een hele relaxte pony.
ben zo 'bang' dat het vanacht geboren word en ik het mis. ben er als de dood voor dat er iets mis gaat namelijk
Er is een topic die je kan vinden bij de zoekfunctie als je paardennamen intypt, het heet iets van centraal topic over paardennamen, daar kan je miss wel een naam tussen vinden of anders vragen. Sorry als de zinsopbouw een beetje raar is.
voor een hengstje zit ik nog te twijfelen tussen dawn en james(hij wordt straks hopelijk de rijpony van mn 7 maand oude neefje en die heet Aaron James). Voor een merrie weet ik het nog niet
yerry
Geplaatst: 07-06-12 00:08
hihihi Belle voor de bevalling.... ik ben benieuwd~!!! ik hoop voor je op een mooi palo bontje...had je toch Peewee moeten nemen....