gefeliciteerd !!!!! jij wordt grote broerrrrrrrrr,wel errug stoer een grote broer te zijn hoor . Mama gaat ons weer slapeloze nachten bezorgen in April,moet je bassie vragen of ze een webcam wil neerzetten zodat wij mee kunnen kijken als mama bevalt .
Buster
Geplaatst: 04-06-12 11:46
Kan die foto van Ti en z'n Mammie even hier geplaatst worden? Of komt daar een nieuw ITP topic voor? Kom op Cynthia
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-12 11:51
Ik denk dat het niet meer mag, maar stiekem dan...
Dais krijgt binnenkort een ITP-topic, dus daar komen ook wat foTi's
Buster
Geplaatst: 04-06-12 12:03
Wauw geweldig zeg (sorry Ti voor het roze, da's vast in het kader van het nog onzichtbare zusje op de foto laten we maar zeggen!) Prachtig dat ze weer zo bij elkaar zijn geweest! En wat oogt Ti groot, stoer en bijna volwassen op die 2e foto!
Ti staat van eind december tot eind april op een wei in het bos. Dais staat van half oktober tot eind april op stal. In de zomer staan ze op dezelfde wei. Op deze wei staat Dais al 10 jaar dit jaar (op 2 zomers na). Dus hou ITP maar in de gaten. De echte TiFozen krijgen ook wel een pb met link
Tjinta
Geplaatst: 04-06-12 18:26
Buster thanks.....
Nu heb ik ook de gave foto gezien... hij is echt leuk Cynth.
Ik dacht ook al whow hij is groot zeker in vergelijk met Daisy of lijkt dat zo? Hij ziet er in ieder geval heel gaaf uit. Fijn dat je het hele zomer van beiden tegelijk kunt genieten.
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-12 18:38
Mooi hè?
Hij is nog maar een paar cm kleiner dan Dais. Ik schat een cm of 4. Aan het eind van de zomer is hij denk ik wel groter Op deze foto staat hij iets hoger op de dijk dan Dais.
Het is toch net of je dubbel ziet op die onderste foto? Daarom wil ik dus een valk, anders kan ik ze niet meer uit elkaar houden
Tjinta
Geplaatst: 04-06-12 19:47
Hihi.... valkmerrie.... YES!!
sajavado
Geplaatst: 04-06-12 22:06
hihi oeeeps beter laat dan nooit toch?
YWC
Geplaatst: 08-06-12 08:33
Ok Ti... ik weet dat dit jouw topic is, maar ik wil toch even ...
Een fijne verjaardag aan je mama, Keesje, wensen.
Kees, zorg goed voor onze baby in je buik.
Van, Sublime
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-12 08:36
Lieve Sublime,
Heel erg bedankt voor je felicitaties! Ik zorg heel goed voor onze baby. Ik jaag ieder ander paard bij me weg als ik het zat ben. Baassie knuffelt mijn buik en vanavond zwemt onze baby in de appelsap!
Hinnikje, Keesje
ps Misschien maak ik er nog wel een hengstje van, dan kom ik je nog een keertje opzoeken. Ik mag volgend jaar toch mijn rijbewijs gaan halen, dus dan kan ik zelf naar je toekomen.
Gelukkig is alles goed gegaan Hij mocht blijven staan tijdens de castratie, arme ding stond te zwaaien op zijn benen. Hij heeft vannacht alleen met Dais gestaan, vandaag weer bij de rest. Hij doet het tot nu toe prima. Hij was vandaag weer erg 'bal'dadig, niets zieligs aan. Ondanks dat hij nu ruin is, is het een stoere kerel! Maandag ben ik ook nog vrij om bij hem te kunnen zijn