Nog steeds niks hier... dag 355 vandaag. Vanmiddag nieuwe foto's gemaakt, die willen nu even niet uploaden. Hoop ze morgen ochtend zowiezo te kunnen plaatsen. Verder gaat het wel goed met sara maar ze heeft het zwaar en is het behoorlijk zat aan het worden.
Pfff moet er niet aan denken dat ze nu nog 11 dagen gaat wachten ze zit vandaag al op 356! Zal zo even bij haar kijken en straks nog een keer de foto's proberen te plaatsen!
Het word zeker spannend, sara krijgt er nu echt last van en loopt heel erg moeizaam, ze bolt steeds haar rug, heeft nu sins ze binnen staan al 4 x gemest en 2 x geplast. Laatste mest was ook dunner. We gaan nu 2 aan 2 waken blijven 2 op stal zitten en om 4 uur gaan ik en mijn vriendin daar weer zitten. Dus ik zeg voor nu weltrusten!
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 28-05-12 11:22
O jeetje nog niks! Ik dacht je zal nu wel een veulentje hebben. Maar helaas nog niets. Sterkte met wachten. Arme mama-paard, ze zal het ook zwaar hebben. Het zal nu niet meer zo lang duren (hoop ik voor jullie). We wachten vol spanning!