In Amerika zie je die warme rode kleur ook veel, in ieder geval bij de Rocky Mountain Horses ook. Daar hoop ik nog een keer een vos van aan mijn groepje toe te voegen.
Jeetje wat een lange stelten zeg! Ze is lekker opgedroogd
anneliesdj
Geplaatst: 07-05-12 16:52
Tjinta schreef:
Droogfoto's:
Omy wat een beeldschoon prinsesje zeg, waanzinnig! En dat hoofd, zo móói! Viel mij idd ook op dat de achterste jaarling een gaaf hoofdje heeft, wordt je veulen ook zo?
Ik zou maar een hangslot op je stal maken want ik kom d'r stelen.
Tjinta
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-12 17:52
Anneliesdj, het zou geweldig zijn als ze hetzelfde hoofdje zou krijgen... Die merrie is haar halfzusje met dezelfde vader. De vader heeft exact hetzelfde hoofd.
Je bent van harte welkom hier hoor! Maar liever niet om te stelen.....
LufPony
Geplaatst: 07-05-12 19:31
Gefeliciteerd! heel mooi veulen en ook een knappe mama zeg
anneliesdj
Geplaatst: 07-05-12 20:17
Tjinta schreef:
Je bent van harte welkom hier hoor! Maar liever niet om te stelen.....
Haha ik denk niet dat ik eraf kan blijven als ik d'r zo dichtbij ben Waarom heet ze eigenlijk Moravita? Is de vader ook een hengst van hen of heeft het een andere reden?
Tjinta
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-12 20:42
Cantate heeft zelfs voor een Frederiksborger een hele bijzondere afstamming. We hebben haar als veulentje gekocht met de afspraak dat Moravita nog een veulen haar haar kan fokken om zo de bloedlijnen te bewaren. Als teken van onze vriendschap en samenwerking heet ze dus Moravita's Duette.
Het volgende veulentje uit Cantate krijgt dan Honestas als prefix en is het vervolg voor onze bloedlijnen.
En petra, is ze vandaag nog net zo mooi als gister? Heerlijk al die babyfoto's bij elkaar, ben benieuwd hoe alles uit gaat groeien. En uit Amia en Pilo, ik zeg, vos met bles!
Tjinta
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-12 18:33
Rianne goh dat lijkt me echt een hele aannemelijke veronderstelling!!!
Heb nog even een heerlijke foto van Hoibaks Paztinak De papa van zowel Duette als Annisse. Nikki de Kerf heeft deze superfoto gemaakt!
Cynthia82
Geplaatst: 08-05-12 18:35
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! Daar net onder haar ogen? Mooi!!!!!!!!!!!
Welke is papa?
Tjinta
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-12 18:40
Jep goed gezien!
Papa is de hengst voor de spiegel. Annisse (het eerste veulentje van de 4 beebs erboven) en Duette (de laatste van dat rijtje) zijn zijn nakomelingen!