Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Elma_ schreef:Haha miran is goed hoor, je kan altijd een x naar drenthe komen, heb je gelijk een uitstapje
Zal morgen even nieuwe fotos plaatsten. Heb alleen mijn mobiel om fotos te maken en die batterij is echt asociaal snel leeg.
jorreknorrr schreef:Die merrie komt mij bekent voor!
De mensen waar ik op stal sta met mijn paard, handelen in paarden.
Ongeveer 7 weken geleden hebben ze een koppel van 37 paarden van de dierenbescherming overgekocht.
Ik weet haast zeker dat deze merrie daar 1 van was!
Ik begreep dat het hele koppel bij mekaar had gelopen voordat de dierenbescherming ze heeft weggehaald.
Tussen het koppel liep een mooie (goedgekeurde) tinkerhengst, ik meen dat die captin/captain heette.
Ook liep er een enorm gave c/d (welsh?) hengst, een vosbonte,
En een grote maat vosbonte shethengst.
Dus ik denk je een grote kans hebt op een bonte!
Wat ziet de merrie er trouwens goed uit.
7 weken terug zat ze vrij slecht in haar vacht, was ze redelijk mager, overal modder en klitten!
Maargoed, ik ga dit wel volgen, ben helemaal benieuwd!
Elma_ schreef:Kijk zo kom je nog eens ergens achter.! Zal een mailtje sturen naar de DB, wie weet weten ze wel meer!
Wel leuk dat ik nu weet welke hengst het zou kunnen zijn. dat zal snel duidelijk worden denk ik
@miranda ja ze is leuk heVanmiddag is ze verhuisd naar haar nieuwe land en heb haar gewoon wandelend heen gebracht. Wat een braaf dier is het toch!
jorreknorrr schreef:@ rosanna
7 weken was ook maar een schatting.
Kan ook wat langer terug geweest zijn, ik hou dat niet zo in de gaten.
Weet alleen 100% zeker dat er een merrie bij liep die toch wel behoorlijk op Blesje lijkt.
Leeftijd kleur aftekeningen ect alles klopt
@elma
Al iets terug gekregen van de DB?