Wat een mooi, en wat een 'lange poten onder de p.sbak' prachtig!Heel benieuwd naar de nieuwe foto's !
Dank ik vind het een fijn veulen sterker ik ga terug dekken wil best zon merrie hebben. Super stoïcijns karakter en een geweldige galop.
sarabande schreef:Dank ik vind het een fijn veulen sterker ik ga terug dekken wil best zon merrie hebben. Super stoïcijns karakter en een geweldige galop.Het proberen waard... Mooie uitstraling heeft 't ie.
Begrijp het ooki wel dat je terug gaat dekken bij Amazing Star!Het is een mooi lux veulen om te zien, maar hij heeft wel genoeg bot.
Ja leuk he dat hij zo luxe is dat zijn de kinderen van AS doorgaans niet, combinatie met Al het volbloed in Saar heeft een mooie match opgeleverd
Hij ziet er pima uit, knap veulie hoor. Dat luxe zie je inderdaad niet veel bij AS afstammelingen, goede match met je merrie dus.
Wat ook een wens was om de enorme maar wat vlakke galop van Saar te verbeteren.Hybris heeft een hele ruime opwaartse galop, daar ben ik erg blij mee
Oeh, weer zo'n knapperd! Prachtig veulen hoor, ben heel erg benieuwd hoe hij wordt.Veel geluk met je mooie veulens