Leuk veulen verder, mooie kleur heeft ze

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rinske schreef:Waarom negeer je vragen als het om prikkeldraad gaat? Je kunt daar toch gewoon antwoord op geven?
Leuk veulen verder, mooie kleur heeft ze.
wilmatj schreef:ik negeer het commetaar op dingen dat ik denk waar slaat het op??
ik heb niet gevraagt om advies..
en aangezien mijn reacties erop dan ook weer niet gewaardeerd worden![]()
dacht ik, waarom negeer ik het niet gewoon
Foaly schreef:wilmatj schreef:ik negeer het commetaar op dingen dat ik denk waar slaat het op??
Het leuke aan bokt is dat je ook ongevraagd advies krijgt, meestal van mensen die ook heus wel weten waar ze mee bezig zijnJe kunt toch gewoon antwoord geven op een vraag, in plaats van het direct als achterlijk te bestempelen?
wilmatj schreef:ja zou kunnen, ik had het ook kunnen negeren, maar ik plaats een topic omdat ik trots ben op me kleine meisjes.
als jij trots ben op iets, en je wilt dat graag delen.
zit jij dan te wachten op gezeur, wat in mijn ogen egt nergens op slaat, en al zou het wel ergens op slaan dan hoef je het niet te zeggen.
ik ga er toch niks mee doen!!!!!
wilmatj schreef:Foaly schreef:
Het leuke aan bokt is dat je ook ongevraagd advies krijgt, meestal van mensen die ook heus wel weten waar ze mee bezig zijnJe kunt toch gewoon antwoord geven op een vraag, in plaats van het direct als achterlijk te bestempelen?
ja zou kunnen, ik had het ook kunnen negeren, maar ik plaats een topic omdat ik trots ben op me kleine meisjes.
zit jij dan te wachten op gezeur, wat in mijn ogen egt nergens op slaat, en al zou het wel ergens op slaan dan hoef je het niet te zeggen.
wilmatj schreef:Foaly schreef:
ja zou kunnen, ik had het ook kunnen negeren, maar ik plaats een topic omdat ik trots ben op me kleine meisjes.
Ik snap dat je gefrustreerd bent omdat je reacties krijgt die je niet wilt horen of waar je niet op had gerekend. Dit betekent alleen natuurlijk niet dat je hier dan gelijk niets mee hoeft te doen! Iedereen hier heeft (hopelijk toch) het beste voor met jouw paardje en haar veulen, ik vind het dan een beetje kort door de bocht om te roepen dat je hier niets mee gaat doen![]()
Als ik zulke reacties zou krijgen zou ik persoonlijk gewoon antwoord geven op de vragen die gesteld worden en mezelf achter m'n oren krabben of mijn manier wel de beste is. Niet gelijk afserveren
Foaly schreef:wilmatj schreef:ik negeer het commetaar op dingen dat ik denk waar slaat het op??
wilmatj schreef:hilly200 schreef:Ja precies ze is bij mij veel beter af![]()
Je moet doen waar jijzelf het beste achter staat tochen ach dat halstertje zal zo ook wel wat vertekenen
Ik denk toch dat jullie de dierenbescherming moeten belle want het veulen is zielugggggggggggg.
Is dierenmishandeling..
Moeders word ook mishandeld.. ( duhu kijk hoe ze kijkt! Is ook zielugg )
lailapri schreef:wilmatj schreef:
Ik denk toch dat jullie de dierenbescherming moeten belle want het veulen is zielugggggggggggg.
Is dierenmishandeling..
Moeders word ook mishandeld.. ( duhu kijk hoe ze kijkt! Is ook zielugg )
Ik denk dat dat nog niet zo'n slecht plan is gezien jou reactie patroon. Dat kan idd wijzen op mishandeling, en in combinatie met het prikkeldraad voor mij idd een rede om te bellen. Kan de dierenbescherming of 144 uitzoeken wat er nu werkelijk aan de hand is.
Wel trouwens petje af dat je zo'n goed zelf beeld hebt dat je dit zelf al hebt kunnen opschrijven.
Ik vind het geen stijl dat iemand die in vragende zin opnoemt waar het zelf over twijfelt wordt beschreven als een zijkert. Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.