Hier ook maar gokken, Noa x Maestro

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 23:19

Spannend! Dat kan niet lang meer duren. :):)

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 23:20

Spannend!

pinkie87

Re: Hier ook maar gokken, Noa x Maestro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 23:27

spannend :D sterkte haha

LibertyLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 00:11

Ben
erg benieuwd!!!

Libertylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 01:03

Ik ben rond een uurtje of 12.00 weggegaan van stal.
Ik zou Noa nog even checken onderweg naar huis, aangezien Bianca een stalgenoot van me is.
Ze had duidelijk weeen. Ben heel benieuwd hoelang het nog duurt.
Ik wordt op de hoogte gehouden. De weeen worden nu sterker. En dat ondanks al het publiek wat Noa heeft...

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-12 01:16

Je zou toch naar bed gaan hahaha. Het gaat goed met noa. Ze staat nog steeds te eten. Weeen zijn nog steeds hetzelfde. Ze staat wel te zwalken en ze komt haar stal niet uit

Pien_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 01:19

Spannend zeg, ik hoop dat alles goed gaat en Noa straks een mooi veulentje krijgt. Misschien wel een mooi merrietje. Hopelijk knapt mams straks na de bevalling goed op.

ilayda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 07:53

Ben benieuwd hoe het gegaan is vannacht:)

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-12 08:00

Ik kom net binnen, maar mevrouw staat gewoon nog net zo als gisteravond, een beetje dom om zich heen te kijken :+ Ze snapt volgens mij echt niet wat we komen doen, staat ons aan te staren en gaat dan maar weer eten.

Uier kan echt niet strakker, voelen erg warm aan. Ze zweet niet maar uit haar kling komt wel veel prut. Een beetje bruinig/rose slijm loopt elke keer langs haar benen. Dus het duurt echt niet lang alleen mevrouw verdomd het om te gaan liggen _O-

Alle paarden om haar heen stonden op stal of lagen lekker (of allebei) en zij stond gewoon buiten in haar paddockie te "hangen". Ze wisselt elke keer van been en staat maar te wiebelen en zwaar te ademen. Maar ja ik ga weer even mn bed in, de wisseling van de wacht was onderweg geloof ik....

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 09:08

Spannend zeg!!

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 09:35

Biancaa schreef:
Ik kom net binnen, maar mevrouw staat gewoon nog net zo als gisteravond, een beetje dom om zich heen te kijken :+ Ze snapt volgens mij echt niet wat we komen doen, staat ons aan te staren en gaat dan maar weer eten.

Uier kan echt niet strakker, voelen erg warm aan. Ze zweet niet maar uit haar kling komt wel veel prut. Een beetje bruinig/rose slijm loopt elke keer langs haar benen. Dus het duurt echt niet lang alleen mevrouw verdomd het om te gaan liggen _O-

Alle paarden om haar heen stonden op stal of lagen lekker (of allebei) en zij stond gewoon buiten in haar paddockie te "hangen". Ze wisselt elke keer van been en staat maar te wiebelen en zwaar te ademen. Maar ja ik ga weer even mn bed in, de wisseling van de wacht was onderweg geloof ik....

spannend zeg, maar heeft ze al vanaf gisteravond weeën?

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 09:45

Noa maakt het wel heel spannend zeg! :):)

shamyrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 10:46

dus het kan nog, vandaag, enne het wordt een zwartbont hengstje met veel wit. Succes !!!

hverburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 11:19

ze krijgt wel weeën maar ze zetten nog niet echt door en zakken ook weer weg. Het zijn (nog) oefenweeën denken we.

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-12 14:02

@fjordowner18 dit is gewoon draaien van het veulen geweest, dat wekt wel weeën op maar die zetten dan nog niet door. Het vocht uit haar uier is ook nog niet wit maar ik durf haar niet alleen te laten omdat dit ineens kan veranderen. Het kan net zo makkelijk nog een week duren. Bij 1 van de eerste veulens had ze dit ook en toen heeft ze nog 2 weken zo gestaan :+

Ik heb trouwens een "NOT-TO-DO" lijstje gemaakt:

1. Niet de verwarming in de keet op 6 zetten in een kamertje van 2x2... in nog geen 2 uur tijd werd het 30 graden :P Deur van het kamertje open zetten resulteerde in een zinderende kou die het kwik dan weer snel naar 10 graden bracht en dan kan je weer opnieuw beginnen.

2. Niet met je mobiel spelen als je de oplader niet bij je hebt, deze is heel snel leeg als je er spelletjes op speelt. (gelukkig wonen er zat mensen op het erf die ik kan lastig vallen om voor me te bellen _O- )

3. Niet vergeten eten mee te nemen, zelfs kijken naar hoe een paard een paar kilo hooi wegwerkt wekt je eetlust op om 3 uur 's nachts. En dan nog 4 uur zonder zitten en alleen je bakkie thee drinken is niet leuk.

4. Niet vergeten drinken mee te nemen, na 4 bakken theeleut heb je het ook wel weer gehad. Blehhh vieze smaak in je mond.

5. Niet vergeten iets te lezen mee te nemen, de mobiel die leeggaat en de muziek gaat na 3 uur ook wel vervelen.

6. Niet met je jas open gaan zitten, ook heb je het niet koud. Misschien zorgt de adrenaline dat je het niet koud hebt, maar je neus en keel zeggen de dag erna wat anders.

7. Niet de hele tijd gaan staren naar je paard of de paarden er omheen. Je ziet dan dat ze eigenlijk maar raar zijn en ga je zitten bedenken waar je eigenlijk aan bent begonnen.

En bovenal:
8. NIET toegeven aan de hormonen van je paard, voor je het weet sta je de halve nacht op haar kont onder haar staart te kriebelen en wordt je geplet tussen de staldeur en haar :=

Goed lijstje toch :P

Muds

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:53

Briljant lijstje zelfs :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:57

Dat lijstje. :')

Spannend. :)) Ik volg.

cashlee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:02

Hihi, leuke lijst! Zijn er wel toiletvoorzieningen aanwezig? Anders is een rolletje wcpapier ook erg handig! Succes en hoop voor je dat je niet té veel nachten 'moet' waken & dat de bevalling voorspoedig verloopt!

jennsoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:07

spannend :))

hverburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:10

gelukkig is er een wc (met papier ;-)). Ze is er nog 1 vergeten op haar lijstje: niet staren naar buurpaarden die besluiten lekker te gaan liggen om te slapen, dat wekt ook slaap op

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 19:20

Noa houd het spannend.
Handig lijstje. Over 2 weekjes mag ik ook gaan waken, dus ik zal je lijstje erbij houden.

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-12 00:26

Nou hier vanuit de keet. Noa stond hetzelfde als vanmorgen niks aan de hand dus. Ik mocht alleen niet aan haar buik zitten en ze is sjaggo. Uier is hetzelfde kling ook. Nog steeds doorzichtig vocht

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 06:37

Hmmm.. Jammer. Maar we volgen vrolijk verder ;)

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-12 06:44

Nou we dachten dat ze ging beginnen die muts. Ze lag en haar vulva lag helemaal bol en opgezwollen. Dus ik kijken en staart opzij, mevrouw blijft gewoon liggen (normaal staat ze op om te knuffelen). Een meisje van stal ging foto's maken, mevrouw schrikt, staat op, om niet meer te gaan liggen...

Er komt nu "taai" wit slijm uit haar vulva en uit haar uier komt nu plakkerig doorzichtig spul. Vannacht weer een nacht...

Oh lijstje aanvullen:
Niet de verwarming op 2 zetten, want dat wordt net zo heet als op 6... Het was op een gegeven moment 35 graden in de keet, beeeeetje warm... Toch maar deuren opengezet :P Nu maar kijken wat hij doet als ik hem aanzet, warm laat worden en dan maar de stekker eruit halen.

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 09:23

Jaaa ze wacht echt tot Goede Vrijdag hoor!! Dan komt dat zwartbonte merrietje eruit ;)