Een echt zwanger buikje hoor Haha dat geflits vond Iris in het begin ook maar niks, went wel.
Lisanfellow
Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-12 09:56
Esther ik dacht al wat doe je rond 4 uur 's nachts op Bokt.... maar gefeliciteerd hoor!! Prachtig mannetje.
Bassenqua
Geplaatst: 22-04-12 10:02
Hé tietenfoto's maar daar moet nog wel wat veranderen zie ik.
Ja de kleine man kon de melkbar niet vinden dus zat op de cam te gluren of hij ging drinken, wou zeker zijn dat hij wat binnen had voordat ik ging liggen.
Gister waren de uiers van Zilla eindelijk ietsje toegenomen, ik dacht daar komt helemaal geen verandering meer in Haar spenen zaten nog steeds heel hoog bovenin, maar gister eindelijk een stuk naar beneden gezakt, ik kon ze nu van achteren heel goed zien.
Verder doet ze het heel goed, ze doet lekker rustig aan. Ze heeft geen hele dikke buik, ik verwacht eigenlijk weer een klein veulentje! Dit is Sil haar veulen van 2 jaar geleden, hij was ook echt een klein kereltje bij zijn geboorte.
Je weet natuurlijk ook niet wat Blaze doet. Hij is net 91 cm en zijn 2 volle zussen zijn een meter. Ik vind het super spannend, ben heeel benieuwd
jolandje
Geplaatst: 01-05-12 13:15
haha, ik zag een veulen en dacht yess, maar deze is al groter gegroeid
Lisanfellow
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-12 14:22
Nee sap, geen idee natuurlijk, de vader van Sil is 92cm en Smeag (moeder Zilla) zit ook rond 92cm. Sil is kleiner Beide halfzusjes van Sil (zelfde vader) zijn echt grote merrie's aan het worden
Maar goed dat zegt niets over deze combinatie ik wordt ook steeds benieuwder!!
Jolanda, hihi deze is inderdaad al 2 en ruin. Het was zo rustig hier en ik probeer natuurlijk wel de 4 pagina's te halen, vandaar even wat nieuws
Ja er valt eigenlijk nog niet zoveel te melden , ze wordt wel lekker dik en doet het nu echt heel kalmpjes aan. Uiertjes beginnen langzaamaan wat vol te lopen, maar nog niet vandaag of morgen. Ik schat nog zo'n 1,5e week dus nog heel eventjes geduld...
Ze is alwel vreselijk verliefd op het speelmaatje van haar veulentje die is afgelopen maandag geboren, dat is wel een goed teken.
Zoooo spannend wat ze ervan gemaakt hebben, ik hoop dat ze me vreselijk gaan verrassen
Bassenqua
Geplaatst: 12-05-12 00:38
Verrassen zullen ze je ongetwijfeld, vind de veulentijd ook altijd zo leuk! Zijn net allemaal onuitgepakte kadootjes
Lisanfellow
Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-12 08:35
Ja dat zijn het echt hè, er zit wat in de die buik en je weet dat het een veulen is natuurlijk, maar verder.... echt 1 grote verrassing zoooooo leuk!
Ze had vandaag lekkere zachte billen en hier dan alvast het vriendje van hun veulentje (als dat mag? ), die zit vol spanning op zijn vriendje/vriendinnetje te wachten
Hoi veulie kom er maar gezellig bij hoor! Kunnen we samen lekker in de wei rondwandelen Kijken naar de buurpaardjes... ...en samen lekker rennen!