Moeten het per se 2 of meer woordjes zijn? xD aangezien er allemaal namen met meerdere woorden staan. Anders weet ik er wel een voor een merrietje Esmeralda..
_Angelique
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-12 16:59
goed bezig dames Daar kan ik wat mee En wat Essenza Stracciatella en Especially Spots betreft, ik mag lijden dat er spots op komen
Net ff bij moeders in het weiland geweest, jemig, wat een losse haren Zal haar vanavond maar eens te lijf gaan met de furminator, is ze vast blij mee. De rest verhaart ook enorm, maar zij spant de kroon.
Bassenqua
Geplaatst: 23-03-12 17:05
Furminator, goed plan, die ga ik zo ook eens op Iris los laten. Ook allemaal witte rondjes in je land Angelique ?
Enne, ik ga voor Stracciatella!! Is toch leuk naast Chocolate Confetti?
Ik gebruik de furminator ook voor TiSento, ideaal ding!
_Angelique
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-12 18:10
Bassenqua schreef:
Furminator, goed plan, die ga ik zo ook eens op Iris los laten. Ook allemaal witte rondjes in je land Angelique ?
Yep, overal zijn witte ufo's geland Stond ernaast met mijn fleecetrui (donkerblauw), was niet zo'n succes ((mijn merries kruipen allemaal in je de tuttebellen). En zie die haren maar eens van je af te krijgen Als ik straks met de furminator begin, trek ik mijn regenpak aan
Die furminator is zeker ideaal Cynthia. Zou niet meer zonder dat ding kunnen (gebruik het ook op de honden).
Ik heb hem ook voor mijn katten, maar dat vind ik minder fijn. Mijn merrie is geschoren, dus zij heeft hem niet zo hard nodig. Maar TiSento (mijn jaarling) die 24/7 buiten staat, des te meer
jolandje
Geplaatst: 01-04-12 19:43
ik zweer ook bij de furminator, geweldige uitvinding ik heb een speciaal oud jasje die ik aan doe als ik bij de paardjes ben, anders kom ik als harig wit geval weer thuis, hmmm,,,,,,,, , maar niet doen
_Angelique
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-12 19:48
dan was ik nog niet zo raar in mijn regenpak Heb altijd een fleece-vest aan, maar dat kun je nu wel vergeten. Vandaag weer een borstelsessie gehad, als je ziet wat er ligt als ze alle 5 aan de beurt geweest zijn Ik vind het altijd een dankbaar werkje Hoop altijd op een schopje v/h veulen (ik ros er best flink overheen ), maar helaas
Zal een dezer nog wat foto's maken v/d zwangere dame. Nog een kleine 2 weken en dan zit ze op 300 dagen
jolandje
Geplaatst: 01-04-12 19:50
hier zijn de veulens ook rustig, een héle enkele keer voel ik iets en dan is het meer een beweging een soort draaiing, maar beslist geen schoppen
Wat een heerlijke beginpost En wat een knappe man is Confetti! Het kan niet anders dat zijn papa en mama een klein ondeugend stippel princessen zusje hebben gemaakt!
Haha, dat zal wel Vandango. Je bent zelf een stippenfan zie ik (ff in je profiel gespiekt ) Sterkte nog, ivm Cheeky
Ik geef braaf iedere dag de bestelling aan 'r door, maar of het gaat helpen? En als ik zeg : "een merrie deze keer he? " dan draait ze d'r hoofd weg, dus ik vrees het ergste
Ekeif96
Geplaatst: 03-04-12 19:01
Ik stem natuurlijk ook voor stippen! Hoeveel dagen moet het nog ongeveer gaan duren voordat er een stippel veulen naast moeders staat?
_Angelique
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-12 20:22
over anderhalve week zit ze op 300 dagen. Ik ga zelf van medio/eind mei uit. Maar you never know. Confetti liet maar liefst 358 dagen op zich wachten. Geen idee waar ik het op baseer, maar ik verwacht dit veulen eerder.
hehe, jawel, maar enkel voor prive-gebruik Kan niet online. Wellicht een optie voor volgend jaar. Was wel handig geweest eea online te zetten, ook om zelf vanuit het werk te gluren (als ze binnen zou staan). Van de andere kant, ik weet niet of iemand er op zit te wachten om mij in pyama-broek rond te zien rennen op stal