ik gok........ merrie, smokey black roan, met een wit kolletje
_Angelique
Geplaatst: 18-03-12 23:39
pfff, alles 6.25% Dat zilver-gen gooit wel roet in het eten Ik had al een hengstje voorspeld, en dan plak ik daar eens....... bruin roan op (appie-roan wel te verstaan ) Om in Tina's woorden te spreken : gaan we voor de koelkast met vriesvakje?
ja stipje,..deze gaan we ook volgen Ik ben benieuwd wat voor knapperd er uit deze combi komt
Misschien dat ze zelfs wel eerder aan de beurt is dan Iris ik ben vast niet leuk
Anoniem
Geplaatst: 19-03-12 00:31
Ik volg deze natuurlijk ook! Wat een boel mogelijke kleurtjes zeg, hellup! Maar ik ga voor een merrie, zilver smokey black roan op mijn verjaardag; 5 mei
Lisanfellow
Geplaatst: 19-03-12 00:36
sandra3235 schreef:
Misschien dat ze zelfs wel eerder aan de beurt is dan Iris ik ben vast niet leuk
Nee, das niet lief
Lisanfellow
Geplaatst: 19-03-12 00:37
Lente als ik jou naam zie denk ik steeds, goh toch best een hele leuke naam voor een merrieveulentje
Ik ga voor een valk roan met stippen Geslacht en datum laat ik nog even voor wat het is daar moet ik nog even over nadenken, er schiet me nu nog niets te binnen.
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-12 12:58
Dat is ook mooi GoLizz, een valk roan
Nassie, Viga is hier de kleine terrorist, als zij bijv op de dag de schuilhut in wandelt dan komt er ook echt niks meer naar binnen, als je al binnen bent dan heb je geluk maar ben je later dan Viga...dan sta je in de regen