Izz heeft vandaag in de bak een flinke schuiver gemaakt met Tommie!!Gelukkig alles ok maar de schrik zat er goed in... (ook bij de peerdenkinders)Verder heerlijk gekroeld met mn meissie...
Oh wat erg; wat is dat voor een gestunt zo richting het eind van de dracht...Gelukkig dat er alleen schrik was...!
Ze waren gewoon hyper!!Na de val nog hyper-der!!Gelukkig vandaag beebje gevoeld (weet wel dat het niet zomaar mis gaat)Was wel wat geruster nu...
Nu gaat het natuurlijk nog langer duren....De stippen moeten nu weer terug op de goede plaats gelegd worden!!
Jaaa geweldig!!!Black Rose heeft een waanzinnig veulen aan de voet!! (zwart sabino merrieveulen *kwijl*)Hier foto's van Izz vandaag...Uiertje.
IZZIE 320 dagen Verder nix spannends hoor... Madame doet rustig aan!!@ Just_Sannee ik ga vandaag of morgen weer foto's maken, en dan plaats ik ze!!@ Buster en Cynthia ECHT WAAR!!!!! Heb het druk gehad
Wat is ze groot geworden! Ik heb d'r vroeger als veulentje verzorgd, dus het is heel leuk om haar nu zelf moeder te zien worden! Ik ben benieuwd..
Maaike96 Wat leuk!!! Weet je dan ook hoe het met haar moeder is?? En met Wendy??Diane thanx!! Wordt steeds ongeduldiger!!Buster, nee hoor. Als de beebjes er zijn maak ik wel tijd... Daar wil ik echt nix van missen JAJA, bij deze de FOTO'SSS!!!Dikkiedik op 321 dagenuiertje voor weideganguiertje na weidegangIk met mn lieve knuffeltutje Ik merk aan Izz dat ze het zat wordt!! Zoals op de foto's te zien doet de uier nog weinig... Ooooohhhhw, wachten duurt zooo lang.....