Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tinkermuts schreef:hier is trotse aanstaande oma![]()
ik gok:
26 Maart, mijn verjaardag haha
Merrie, zwartbont, heeeeeel veel wit met twee blauwe ogen en een zwarte staart.
Cassidy, dank je wel dat Chakotay een hengst is die je bijgebleven is, denk dat ie dat ook een beetje verdiend, hij was zo uniek, voor mij dan zowiezo, ik mis hem dan ook nog iedere dag.
Misschien dat de topictitel je een beetje stoort maar ik weet zeker dat dit niet zo bedoeld is.
Maar ik vind dit topic echt heel leuk, dit veulen is zo bijzonder voor Sandra en mij.
Sandra is in verloop van tijd een goede vriendin van mij geworden en ik denk dat onze paardjes Shay en Chuck en ontzettend goede match waren.
Sandra is altijd Chuck trouw gebleven en toen ze vorig jaar Shay wilde laten dekken wist ze echt niet door welke hengst omdat ze geen een boven Chuck kon zetten.
Chuck was toen al even met pensioen maar ik had het gevoel dat ik hem toch nog een dekking moest gunnen, San gevraagd of hij toch nog een x met zijn love of his life Shay mocht daten, en gedaan op de manier waarop dit het beste en minst vermoeiend was voor Chuck, San liet dit geheel aan mij over, heel erg fijn.
Uiteraard is het belangrijkste dat het veulen gezond is, en wat het is en hoe het eruit ziet maakt helemaal niets uit voor San en mij, maar ondanks dat Chuck er niet meer is kijken wij net zoveel uit als ieder ander met een drachtige merrie naar een veulen.
Dat de combi niet over kan wisten we vorig jaar denk ik al wel een beetje in ons achterhoofd, en dit veulen is eigenlijk al een extra kadootje.
Ik weet dat San genoeg ruimte heeft en het veulen niet weg moet, en mocht deze wel verkocht worden zal san net als bij Duncan en Elvynn een juiste baas zoeken.
Dus waarom geen goktopic, zo kunnen we iedereen beetje mee laten genieten want we zijn nu al zo trots op dit komende veulentje, en dat niet iedereen reageert is aan hun, no problem toch.
Waar ik wel van overtuigd ben is dat het zeker weer een PEPERMUNTJE word
saskia_l schreef:Een laatste broer of halfzusje voor onze Jameson..
Dat brengt het verlies pijnlijk naar boven, maar gelijk ook het speciale van dit mannetje of vrouwtje.
Ik denk dat Chuck ons allemaal een poepie laat ruiken, het wordt een zwarte merrie met 3 witte sokken op 10 april![]()
.
Anita67 schreef:saskia_l schreef:Een laatste broer of halfzusje voor onze Jameson..
Dat brengt het verlies pijnlijk naar boven, maar gelijk ook het speciale van dit mannetje of vrouwtje.
Ik denk dat Chuck ons allemaal een poepie laat ruiken, het wordt een zwarte merrie met 3 witte sokken op 10 april![]()
.
wie weet word het een dropje !!!
delerium schreef:1 aprilEen merrie, zwartbont veel wit en gewoon bruine ogen. Wel een zwart en een wit oor.
Maar wat is in vredesnaam "een pepermuntje"?
delerium schreef:Oh wow, dat is wel wat je noemt een verschrikkelijk mooi pepermuntje zeg!!