Tjintja, Dais blijft inderdaad bij de hengst tot ze drachtig gescand is. Maar ik hoop haar wel eerder terug te hebben dan twee jaar geleden. Teon vertrok mevrouw 2 dagen voordat ze hengstig moest worden naar Sublime. Daar heeft ze eerst een dag of 10 genoten van haar ik-lig-heerlijk-in-de-zon-gras-te-eten-en-verder-doe-ik-NIETS-vakantie: totdat ze besloot dat Sublime toch wel een lekkere kerel is. Toen ze eenmaal van hem geproefd had, wilde ze niet meer zonder en heeft ze 9 dagen lang van zijn kunsten genoten. Daarna besloot ze zich ook pas bij het derde veearts bezoek te laten scannen en zo heeft mevrouw het voor elkaar gekregen dat ze een heerlijk lange vakantie aan de Belgische kust had.
Ehhmm.. B_L, als Daisy Donna volgt, op wat voor kleuren maak ik dan kans deze keer?
Ik ga voor TITaTovenaarTIKloonMaarTIstochsTIekemeenvalkmerrie. Is dat wat?
Diane_Basje
Geplaatst: 09-03-12 23:33
Cynthia82 schreef:
Ongelofelijk, HOE verzin je het! Hahahahaha
Balou_lover
Geplaatst: 10-03-12 00:27
Zwart, vos of bruin. Hopenlijk Sabino...
Cynthia82 schreef:
Whahaha, waanzinnig!!
Beeker
Geplaatst: 10-03-12 00:36
Wat een leukerd zeg, en ook n beetje een mafkees .
Zeker leuke vloerbedekking; je kan er ook misschien wel van spinnen, en dan een passend pak breien voor iedereen die een palomino wil Of de volgende keer gewoon voor bruin of zwart gaan, en 'm dat aantrekken: dan heb je toch een valk Als je 'm onderaan goed aan laat sluiten, lijkt het ook zowieso een merrie
Maar: leuk die nieuwe foto's, Ti wordt groter en groter!
Cynthia, volgens het beroemde indianen-broodje-aap-verhaal moet je merrie geruime tijd voor en tijdens de dekking appelazijn over het voer krijgen om de PH waarde te beïnvloeden, dan krijg je een merrieveulen. Dan zou de baarmoeder zuurder worden en dat houdt iets mannelijks (weet effe niet meer wat) tegen. En dan met de kalk-valk-genen van YWC, komt het helemaal goed!
@BL, willie wortel een idee? Is wel nederlands kampioen M1/M2 B-pony's dressuur...