Top wat je hebt gedaan TS! Echt enorm veel respect

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mamarleen schreef:Wat een verschil zeg ! Ik ben benieuwd naar de dikke buike foto's.
Zou die bokker nu ook hier meelezen en misschien toch een beetje nadenken of zich schamen over zijn/haar aanpak ?
Mamarleen schreef:Wat een verschil zeg ! Ik ben benieuwd naar de dikke buike foto's.
Zou die bokker nu ook hier meelezen en misschien toch een beetje nadenken of zich schamen over zijn/haar aanpak ?
Bassenqua schreef:Mamarleen schreef:Wat een verschil zeg ! Ik ben benieuwd naar de dikke buike foto's.
Schamen ? Ik denk niet dat ze weet wat dat is, volgens haar zag Iris er perfect uit en volgens haar zeggen vond haar da dat ook, jaja da die daar nooit op de stoep staat waarschijnlijk. Of ze meeleest ? Geen idee maar ze krijgt nog een pb met dit topic bijgesloten, dan hoop ik dat ze deze opent en de reacties leest, wie weet gaan haar ogen open maar die kans is denk ik minimaal.
Mika11, ze adverteerde hier op bokt en op mp, zo ben ik aan Iris gekomen.
Dikke buiken foto's komen helaas later, ik ben daarnet door mijn rug gegaan en lig nu plat.
Bassenqua schreef:MarvanTom, Iris is al voor haar 2de verjaardag gedektIk hoop dat ze haar verhaal/weerwoord hier op dit topic wil doen, graag zelfs maar of ze daar de moed voor heeft ? Ik heb hier verklaringen liggen van zowel da als hs hoe Iris bij hun aangeboden werd. Iris is vanuit de stal waar ze weg kwam direct naar de da gereden om haar na te laten kijken, van daaruit is er ook een rapport opgesteld, hetzelfde met de hs, die kwam 4 dagen later en heeft haar bevindingen ook op papier gezet. Voor het gemak had Iris ook nog geen enkele inenting gehad.