Die voorpluk vind ik ook zo geweldig!!! Steekt zo mooi af bij de rest
Tosadog
Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-11 12:01
Ik hoop dat ie nog veeeel langer wordt!
Winddancer
Geplaatst: 13-11-11 12:09
Dat zou helemaal geweldig zijn
Zetta
Geplaatst: 13-11-11 20:32
Oh waw eindelijk een American Shetland die richting hier komt. Ik ben ook al een tijdje aan het kijken naar deze paardjes, sommige vind ik wel wat te lange benen hebben maar die van jou is echt een plaatje!
Mmmh ik denk niet dat mijn portemonee dat gaat redden..
Tosadog
Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-11 12:34
Welja joh, we huren gewoon een heel vrachtvliegtuig, wel even turven wie er allemaal een paardje bestellen
Sophie_mini
Geplaatst: 14-11-11 13:38
Hoi Mariska, ook hier nog even van harte gefeliciteerd met deze prachtige jongen Ben benieuwd naar de merrie die je er nog bij zal halen...
Als ik dit ras zo goed bekijk, moet ik toegeven dat ze wel helemaal mijn ding zijn! Eigenlijk niet zo verwonderlijk gezien mijn passie voor het arabische paard. Telkens het boekje van amhr hier toekomt, kijk ik vol bewondering naar die prachtige types en geweldige bewegingen!
Tosadog
Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-11 14:06
Hoi Sophie, dankjewel! Ik kan ook niet wachten tot ie hier is. De merrie zal nog eventjes duren maar het is wel de bedoeling dat zij ook echt het Classic type heeft, er zijn ook bij de Shetlands erg veel verschillen in type.
Je hebt gelijk Stef, ik meen dat voor het ASPC de 3 types die ik noemde de belangrijksten zijn. Ik heb op FB een filmpje gezien van een ASPC met zo'n extreme actie, maar dat vind ik niet gezond meer.
Tosadog
Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-11 22:08
en zo ziet het er in de winter uit, lekker dikke berenvacht:
en samen met zijn halfbroer, ze hebben dezelfde vader.
Goh, wat een leuke Shetlandversie is dat! Die zie ik liever dan de Shetlanders die ik hier uit NL ken! Dat oog is ook gelijk wat me opviel, ben het gewend bij de Welshpony's, maar het was het eerste wat ik zag bij deze, dat spreekt mij natuurlijk gelijk aan! Sowieso zit er een goed koppie op en het fijnere in de bouw is ook aansprekender. Heerlijk diertje dus!
Veel plezier van hem!
patty_01
Geplaatst: 14-12-11 11:31
wat een knapperd zeg
Bassenqua
Geplaatst: 14-12-11 11:39
Nou zeg, Esther komt weer eens te laat achter een topic Maris je hebt een goede slag geslagen met Regal, wat een knappe gozer en wat een beweging!! Ik kom op zeker bij je gluren als hij bij je op stal staat.