Leuk zeg! Ik keek al best lang naar die Dream Team Miniatures cam, het is één van de weinigen die ik kan bekijken, bij de meeste cams geeft 'ie ene van een foutmelding 'NetStream not found' ofzo.
Ja ik heb het liefst hele vroege veulens. Vanaf april begint het showseizoen en dan ben ik veel weekenden van huis en dat gaat niet met merries die moeten bevallen.
patty_01
Geplaatst: 14-12-11 11:21
geweldig mooi om het te zien zeg
Lukka
Geplaatst: 14-12-11 23:33
Toevallig dat die ene merrie Isis heet, net als ik.
ik weet niet of anderen hier ook last van hebben, maar ik krijg geen beeld (hij blijft hangen op de foto). Weet iemand wat ik hier aan zou kunnen doen?
Edit: in firefox lukt het wel! Sorry! Ik ga de dames in de gaten houden
MarijeR
Geplaatst: 21-12-11 20:34
In firefox en IE werkt de cam idd wel, chrome geeft problemen.
Ik zal eens een update geven wat het schiet toch al weer aardig op met de merries.
Dynamic zit vandaag op 280 dagen, mini's kunnen al zonder problemen rond de 300 dagen bevallen dus in theorie zou het dus met een week of 3 al zo ver kunnen zijn! Ze is al eens eerder met 305 dagen bevallen dus je weet het nooit... Op dit moment heeft ze 's avonds al regelmatig last van het veulen. Herkenbaar aan het trappen naar de buik, rondjes draaien, rollen en ze kan soms haar buik niet goed kwijt als ze ligt en moet dan een paar keer liggen en opstaan tot mevrouw goed ligt Ook zie je haar vaak schuren, ze verhaard al heel erg en dat geeft jeuk. Overdag heeft ze trouwens nergens last van, dan loopt ze de hele dag op de wei en rent en bokt ze nog vrolijk rond
Deze week heb ik foto's van de merries gemaakt:
Tja en als er dan een mooi paaltje staat...
Voetjes van de vloer, dat ze nog van de grond komt met die pens
Isis zit op dag 268 en begint al iets uier te krijgen. Daar begint ze altijd al vroeg mee en ze ligt op schema om weer rond de 305/310 dagen te bevallen, wat zij bijna altijd doet.
Amy zit op dag 262 en is voor een maiden al behoorlijk aan de maat. Af en toe zie je haar wat reageren op het veulentje maar verder merk je nog weinig.
Hier kan een bordje bij: wide load!
Misty zit op dag 249 dus dat duurt nog wel even. Haar buik wordt wel steeds duidelijker.
Haha, ik zag he, net op MS al; staan...geniaal!!!! Wat een buik zeg!!!! Ik zal ze 's avonds weer aan zetten, komt toch weer dichterbij! Ben ook erg benieuwd naar de anderen. Las dat Amy af en toe niet weet waar haar benen zijn?
MarijeR
Geplaatst: 28-12-11 00:03
Haar buik is wat groter dan ze dacht, van de week lag ze te rollen op stal en toen lag ze met haar beentjes in de lucht te spartelen en bleef ze hangen Moest er nog naar toe om haar overeind te helpen, domme doos... Sowieso heeft ze niet door dat haar buik uitpuilt, ze loopt ook regelmatig tegen deurposten aan waar ze normaal makkelijk langs paste maar nu een wat ruimere bocht moet nemen
OOk ik ben weer vn de partij, ook ik heb vanalles geboren zien worden bij marije. Dramatic heeft mij heel wat slapeloze nachten bezorgd... Maar het was het allemaal waard...
Zo, weer eens tijd voor een update, nog even en de veulens kunnen komen.
Dynamic moet nog een weekje tot het veilig kan komen, verwacht dat het nog wel wat langer duurt gezien haar minimale uierontwikkeling. Al is ze wel eens bevallen met heel weinig uier...
Isis krijgt al aardig wat uier, ze moet nog minimaal 19 dagen. Als ik het vergelijk met eerdere jaren dan denk ik dat ze weer zo rond de 300-310 dagen zal gaan dragen.
Amy zit vandaag op 275 dagen en moet dus nog minimaal 25 dagen. Voor een maiden krijgt ze wel vroeg uier Zelf is ze op dag 305 geboren dus misschien houdt ze die traditie in ere
Misty had haast om naar buiten te gaan dus die komt van de week wel weer een keer op de foto