heb je topic van spriet vanaf het begin gevolgd, maar kreeg toch even een brok in mijn keel toen ik net het begin van dit topic las...weer even terug in de tijd naar nu..het is een spannende, zware tijd geweest, maar het heeft je ook veel gegeven! ben zo trots op jullie. en het lijkt me zo'n lekker ventje! Ik twijfel er niet aan dat ze goed voor hem zullen zorgen. Als hij straks gewend is, zal hij het heerlijk hebben met allemaal nieuwe vriendjes om hem heen...(weet nog als de dag van gister dat ik mijn vriendje weg bracht...in het voorjaar komt hij alweer thuis, de tijd gaat best snel) gelukkig staat jouw sprietekind dicht in de buurt. Sterkte en succes vandaag!
wat lijkt me het moeilijk voor jou he:O ik ben een stille melezer die jullie vanaf het begin heeft gevolgd echt super wat je allemaal voor hem hebt gedaan
Het was even een kwestie van overtuigen eer hij de trailer opging, maar het is gelukt zonder al te veel stress.. Tante nadia en naast en zo heeft ie zich de hele rit (wel 5 minuten ) keurig gedragen.. Uitladen vergde nogal wat duwkracht, maar Karolien duwde hem er zo uit Wat dat betreft was ik weer wat te voorzichtig..
Hij was best wel over zijn toeren, het is ook maar wat spannend allemaal, hij staat eerst apart in een box om rustig te worden en dan zetten ze hem van t weekend bij de groep. Het is een gemengde groep ruinen/hengsten in verschillende leeftijden.. Ook 2 van Sprietje zijn leeftijd, dus dat is wel leuk.
Deze week heb ik nog even contact met Karolien over hoe het met hem gaat in de groep Als we terug zijn van vakantie ga ik weer bij hem kijken
Wat een prachtig overzichtje! Krijg er kippenvel van! Respect voor wat jullie allemaal voor hem gedaan hebben! En super leuk dat jullie de derde prijs in de Bit cover actie gewonnen hebben! Gefeliciteerd! Ben heel benieuwd hoe deze kleine spriet de komende maanden zal gaan uitgroeien!
ik moest echt even heel hard lachen op die foto met die deksel op z'n kop. Wat een dolle boel daar en wat een knapperd zeg, ik ben helemaal verkocht. Hij heeft zoveel uitstraling en dan dat mooie koppie erop Fijn dat ie het ook naar zijn zin heeft bij zijn nieuwe vriendjes!
Roosch
Geplaatst: 06-10-11 23:52
Ik kan het niet laten om even te reageren.
Die foto..
Geweldig om te zien dat jij je zo bekommerd hebt om zo'n klein dingetje. Hij ziet er goed uit.