Ha... toch nog een foto met z'n 4-en. Had nog nergens eentje gevonden. Mag ik hem op m'n site zetten ?
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-11 17:33
Hij staat sinds gisterenavond op de site die ik je gemaild heb. Er volgen er nog een paar, dus hou de site nog maar even in de gaten (geldt ook voor jou, moor). Ik weet niet wanneer je voor het laatst op de site heb gekeken, maar sinds zondagavond staan er aardig wat extra foto's op. Je mag ze overal voor gebruiken
Knap zijn ze, hè moor? Ik ben echt zo trots op ze. En dat overal in happen, touw vastpakken en lekker viesrollen... Papa geeft wel veel karaktertrekjes mee
Bloemen zijn om op te eten! Maar mocht niet van Baassie
Succubi
Geplaatst: 14-09-11 18:53
Cynthia82 schreef:
Bloemen zijn om op te eten! Maar mocht niet van Baassie
Heel logisch dat hij daar nogal geTikeerd over was, ze zagen er ook zó lekker uit
Wauw leuk toch die fokgroep foto's; wat een prachtfamilie is het !! En ze zorgen dus ook goed voor hun huid; prima zo'n modderbad Je wil niet weten wat je allemaal op kan lopen met zo'n gereinigd vel...
Tot nog toe meestal een stille meelezer, moet ik toch maar eens gaan verandere. Leuke onderzetters! En alweer superleuke foto`s! Wat een superleuk dier heb je, echt fotogeniek.
leuke kado's heb je gekregen Ti zal er ook wel blij mee zijn hahah
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-11 18:12
Mijn mooie mama met een vlecht
En stoere ikke aan het spelen met TWEE hengsten. Mijn anderhalf jarige vriend Fadyn en zijn opa van 25, Milak. En ik ben echt niet bang, als ze te dichtbij komen, dan bok ik eventjes