Mooie foto's! Deze zijn wel erg goed gelukt, ik vind foto's maken ook erg leuk. Fotografeer nu met Canon EOS 350D maar wil graag een iets betere camera
Wauw petra, het is net Pazti! Is dat nou het veulen van vorig jaar? Wat een beauty
Tjinta
Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-11 19:50
Rianne ja dat is Honestas Annisse het Pazti veulen van vorig jaar. Leuk he? Tenna heeft twee bijzonder op elkaar lijkende veulens uit verschillende vaders op de wereld gezet.
peeeeeetraaaaa ik kom nu pas bij dit topic! Slecht schaam schaam schaam! Wow wat heb jij inmiddels een boel coole babe's . Ik ben bijna jaloers,en dat zegt wat . Echt wel heel erg gaaf! Linde is sexyyyyy, ben super benieuwd hoe birket gaat groeien! En Tenna loopt er stoer bij
Wat leuk om Mo zo te zien, het blijft toch wel een ontzettende cool paard . Nog steeds denk ik aan die momenten dat hij zo superknap stil kan blijven staan als dat nodig is voor jouw veiligheid.
Ik hoef jullie natuurlijk niet te vertellen wat een paradijsje het is maar wel dat ik jullie toppers vind dat jullie je er zo voor inzetten. En terecht! Wij weten natuurlijk allemaal hoe knap ze zijn, die freddie's .