Ik vind de 2e van de 1e post met keuringsfoto's ook erg leuk! Indd, dat koppie lijkt precies op dr mama Maar die laatste van de 2e post, die is gewoon erg mooi.. Oortjes mooi naar voren enzo..
KarinvdM
Geplaatst: 10-07-11 11:33
Mooi resultaat, gefeliciteerd! Hoewel ik achter je pa geen voorbrenger had gezocht.
Umaydream, vind ik ook ja haha. Ik denk dat ik gewoon die doe en een draffoto
Haha nee he KarinvdM, niet echt he? En het ging dan ook voor geen meter gelukkig heeft de jury niet naar ons gestuntel gekeken..
martine2610
Geplaatst: 29-07-11 12:45
Ontzettend veel succes op de keuring morgen! Het is toch leuk om het zelf te doen? het komt wel goed! Je hebt 2 mooie meiden, echt om trots op te zijn! Genieten dus!!
[OV] [PG] bonte Isolde met bruin veulen..! Hier staat het verhaal. Waarom weet ik niet zo goed, de eigenaar had iets met zn knieën wat niet meer beter zou worden, misschien daarom. Ik heb ze inmiddels wel weer gevonden gelukkig Ik ga komende week bij ze op bezoek, zodat ik afscheid kan nemen
Condesa
Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-11 21:18
Jeetje zeg.. wat rot voor je helemaal zo, onaangekondigd.. Gelukkig zijn ze goed terecht gekomen en mag je ze bezoeken, maar goh he, echt heel vervelend Hopelijk vind je een ander verzorgpaard!
UMayDream
Geplaatst: 09-08-11 12:01
Indd, echt vreselijk, ben er nog steeds kapot van.. Gelukkig hebben ze nu indd een goed plekje ja.. Heb ook wel echt zin om ze weer te zien !
ijsdame
Geplaatst: 09-08-11 12:04
sultaatiks versace rijd bij mij in de regio mee op wedstrijd! Grappig om een nakomeling te zien!
Het was super om ze weer te zien, ze hebben het daar echt goed hoor Alfa heeft iig een shet om te plagen en Isolde heeft er een paar maatjes bij, waar ze al best wel aan gehecht is, echt leuk Maar ik vond het niet leuk om weer weg te gaan, 't besef dat ik ze echt kwijt ben komt nu pas echt..
hasufel
Geplaatst: 11-08-11 20:40
die laatste foto.. het lijkt net of ze een maskertje opheeft. Nog steeds een schatje.
Condesa
Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-11 15:51
Fijn dat ze een goed plekje hebben Umaydream!! Maar rot blijft het idd.. toen ik een paar jaar geleden mijn verzorgpaard kwijtraakte.. nou jeetje zeg wat ik heb gejankt Blossom's mama Black Beauty staat trouwens te koop..
Ja das indd zo, ze hebben het daar goed ! Waarom staat ze te koop dan??
Condesa
Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-11 16:58
Ik rij een kwpn'er voor mijn buuf, heb ik net ingereden en ga ik straks starten, gaat heel goed.. Zij heeft nog een kwpn'er die we nu aan het inrijden zijn, en als het allemaal kan goed verloopt ga ik daar ook mee starten, en ik merk gewoon dat ik het helemaal niet leuk meer vind om op Black te rijden Je vergelijkt het constant met die grote dressuurpaarden.. En ik voel me dan zo schuldig tegenover haar dat zij weer blijft staan het is gewoon zonde van haar, omdat ze nog zo leuk kan lopen..
Pff, het is zo dubbel en zo moeilijk.. ik ben zo gehecht aan dat beestje, maar laten staan vind ik dus zonde maar zelf er op rijden doe ik dus ook niet meer.. Gelukkig heeft het geen haast, en ze gaat ook echt alléén naar een super tehuis als ik dat kan vinden.