Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
eline10 schreef:elliecuijk schreef:maar een veearts die kan neem ik aan buiten koeien toch ook paarden opvoelen.die komen toch bij meer dan alleen maar koeien?
Ja, ik snap het ook niet helemaal meer haha
Lotusmama schreef:Opvoelen kost bij ons 25 euro als je de merrie er zelf heen brengt, anders is het ook 25 euro voorrijdkosten. En merries kunnen soms wel tot over een maand over tijd zijn, maar soms kan een lange dracht ook duiden op een dood veulen. Niet dat ik heel veel paniek wil zaaien ofzo, maar is hier vlak bij laatst nog gebeurd.
suuzepuus schreef:Lotusmama schreef:Opvoelen kost bij ons 25 euro als je de merrie er zelf heen brengt, anders is het ook 25 euro voorrijdkosten. En merries kunnen soms wel tot over een maand over tijd zijn, maar soms kan een lange dracht ook duiden op een dood veulen. Niet dat ik heel veel paniek wil zaaien ofzo, maar is hier vlak bij laatst nog gebeurd.
Tja, een normale dracht kan ook een dood veulen brengen... daar hoef je echt niet bang voor te zijn hoor!!
Is het zo.. dan is het zo..... jammer maar helaas. Het belangrijkste is dat de merrie er goed doorheen komt!!
FlorisSam schreef:Moet zeggen dat haar buik op de foto's veel minder lijkt dan in het echt (ken de merrie)
Gokje of ze wel of niet drachtig is,ik weet het niet.
Denk het wel,maar dat ze dan over een hele tijd een veulen krijgt.
N.a.v. de verhalen die ik over de verkoper heb gehoord is dat een type waarbij dit wel eens een verkooptruc had kunnen zijn
eline10 schreef:FlorisSam schreef:Moet zeggen dat haar buik op de foto's veel minder lijkt dan in het echt (ken de merrie)
Gokje of ze wel of niet drachtig is,ik weet het niet.
Denk het wel,maar dat ze dan over een hele tijd een veulen krijgt.
N.a.v. de verhalen die ik over de verkoper heb gehoord is dat een type waarbij dit wel eens een verkooptruc had kunnen zijn
ja, denk ik ook