Jemig.. Wat een prachtig veulentje.. En het kan idd nog goedkomen met die achterhand hoor, misschien zijn zijn botten gewoon nog erg zwak. (Spalken zodat het niet scheefgroeit?) En idd als je de mogelijkheid hebt tot flesveulen, doen! Bij jezelf of bij iemand anders, t werd al aangeboden
kmph
Geplaatst: 07-06-11 15:30
heel veel sterkte en ik hoop voor je dat het toch goed komt !
Hier nog iemand die héeeeel hard voor je duimt, het is een schattig kereltje, spijtig dat mama zo reageert, maar er zijn er al heel wat groot geworden met de fles en die achterhand kan best bijtrekken, hou de moed erin
Gefeliciteerd met je veulen. Achterhand ziet er idd niet zo mooi uit, en dat kan als er verder niks loos is met spalken wel goed komen, Belangrijkste nu is dat hij goed gaat drinken, de moed er inhouden meid. Ik duim voor jou.
Calimero_
Geplaatst: 07-06-11 16:19
He jakkes! Wat vervelend! Hopen dat het toch goed komt!
Lisa_Storm
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-11 16:20
Bedankt voor alle reacties! Echt heel tof
ik hou jullie op de hoogte, ga er nu weer naartoe!
Ik hoop dat het goed komt! Donja is iig wel mooi aangekomen. Is die dierenarts al geweest?
WissMiss
Geplaatst: 07-06-11 16:33
[stille meelezer ] Ik hoop ook dat het goed komt.. Arm ventje. Idd nog even de tijd geven. Misschien heeft hij gewoon even verkeerd gelegen. En als het kan met de hand opvoeden natuurlijk. Het zou zonde zijn zo'n mooi veulentje te laten gaan..
Anoniem
Geplaatst: 07-06-11 16:35
O mijn god. Dit is even heel raar voor mij om te lezen en te zien.
Wat jij beschrijft in je verhaal,de foto's,echt alles doet me denken aan mijn veulentje (Floris,overleden toen hij 3 weken was). Hij stond ook zo raar,moeder accepteerde hem ook niet,echt exact zoals je het schrijft. Uiteindelijk hebben wij besloten hem met de fles groot te brengen,toen werd de zuigreflex beter,al dronk hij nog steeds moeilijk en veel te weinig. Uiteindelijk op m'n schoot overleden aan een hartaanval.
Hopelijk mag het voor jou hengstje beter aflopen. Heel veel sterkte en succes gewenst met je knappe hengstje. Je mag me altijd PBen,ik weet precies wat je doormaakt,verschrikkelijk dat zoiets moois zo om kan slaan....
Gefeliciteerd met dit prachtige veulentje, maar wat ontzettend rot. Ik hoop echt dat het nog goed kan komen, en hij mag drinken! En dat mams ook wat rustiger wordt. Heel veel succes
Lisa_Storm
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-11 16:47
De dierenarts is net geweest en we hebben met zn allen besloten het in ieder geval nog 2 a 3 dagen aan te kijken!
Hoop zoooo dat het goed trekt/er verbetering in zit!
@ Iedereen: HEEL erg bedankt voor de steun en lieve reacties
hoi, ik snap precies wat je doormaakt, echt ontzettend moeilijk! gelukkig is het nu wat positiever, ik hoop heel erg dat hij het haalt! ik duim voor je dat het goed komt!!
annewill
Geplaatst: 07-06-11 16:54
Aaa wat een liefje.. Dat met die achterhand komt wel goed denk ik hoor. Wil de merrie er ondertussen nog niks van weten? Ik was zo benieuwd naar het veulentje en was ook telkens je topic aan het checken. Ik hoop van harte voor je dat het goedkomt.