Was al drietig omdat ik je foto's niet kon zien, maar gelukkig op de vorige pagina toch wel. Sjeempie zeg, wat een lekker ding!!! En dat weet 'ie zelf ook volgens mij...
Dank jullie wel! Ik ben ook echt zo ontzettend blij met 'm! Over 2 weekjes weer lekker bij 'm kijken!
Thanks. Ik heb er wel een aantal op het oog. Ik ga morgenmiddag een belrondje doen. & met dank aan een modje zijn mijn foto's in de opening weer zichtbaar.
Marjolein: Thanks Getup. Pfoeh, steeds bekijk ik de foto's weer en dan denk ik; 'ahhhhhh, ik wil zooooo graag naar hem toe.' Maar nog even geduld, de 28e weer!
Gisteren weer bij Dior geweest, 2 weken terug ook al geweest. Het blijft zo fijn om naar hem toe te gaan. Hij groeit echt als kool. Even 2 fotootjes. Daarom schop ik het topic omhoog. Ik zal snel even een hele nieuwe reeks maken, haha.Pfff, hij is al zo knap, maar wordt nog steeds knapper!
Geweldige foto's. Ik had het topic nog niet gezien maar die laatste op de eerste pagina... tja.. vroeg geleerd is oud gedaan toch... Echt een plaatje. hij wordt idd steeds leuker