Gefeliciteerd! Ik vind ze eigenlijk alledrie wel wat hebben Op naar de laatste
elllis
Geplaatst: 03-05-11 07:55
Wauw zeg wat een knappe veulens en mooie foto`s .. ze zijn alle 3 prachtig (ik zie dat iedereen zijn voorkeur geeft dus ik ook maar even ) maar als ik dan ook weer lees dat de Oscar zo`n ontzettend fijn karakter heeft ben ik om !! Van Oscar hebben ze dat allemaal valt mij keer op keer op en dan ook zo`n merrie met fijn karakter ik zeg niet verkopen !!
De Bon Bravour ziet er ook super chique uit zeg ...
Gefeliciteerd met zo`n prachtig koppel ..
Rachral
Geplaatst: 03-05-11 08:13
UnlimitedS schreef:
Tot dusver hebben wij alleen nog een merrie dragend van een embryo van de Special D merrie x Santano.
En het Totilasveulen....?
nynkeline
Geplaatst: 03-05-11 19:42
wat een beauty's zeg! allemaal heel verschillend maar allemaal erg mooi! mocht je één willen verkopen ik bied me aan afhankelijk van de prijs
Van harte gefeliciteerd met deze prachtige veulens. De Special D heeft echt een hele mooie hals en sterke kont. Apache is heel fijn met een zeer mooi front en belijning vind ik. En de grootste verrassing voor mij is de Bon Bravour, wat een heelijk chique ding zeg. Echt een plaatje.
Wat een super heerlijke veulens! Wat een uitstraling! Heerlijk!
Ik vind vooral de Apache erg gaaf! Dit neemt natuurlijk niet weg dat het alle drie plaatjes zijn om naar te kijken! Uiteraard ben ik ook heel erg benieuwd naar het Totilas-veulen!