Hepsi is lekker ding, maar wordt al echt een brutaaltje. Madammeke bokt naar haar mamma en steigert, maar als je bij haar weg loopt komt ze ook half steigerend achter je aan. Het woordje nee, en een duw is hier dan ook momenteel heel populair. Klein aapje is het.
Rosebud
Geplaatst: 26-04-11 22:45
wat heb je dat leuk gemaakt wat een Bengel van een veulen heb jij zeg
Oh wat een ontzettend leuk veulen, een ontzettend knappe mamma en een ontzettend leuke foto's. Heb echt van je topic genoten, stel geweldig leuke fjorden heb je.
whitneyvdw
Geplaatst: 27-04-11 15:18
wat een geweldig veulen,en wat een prachtige merrie,en wat een schitterende foto,s,en wat een schatje,echt een heerlijk ding mooie paardjes.
Wat een mooi-lief-cute-schattig-veulen! Heb net ook even het vorige topic gelezen, gelukkig maar dat alles weer goed is gekomen! Ik wacht ook vol smart op het volgende topic!
Goed om te zien dat ze echt helemaal bijtrekt! Die koprol is uhm... apart om te zien in ieder geval, als je haar dat nu gewoon aanleert op commando, worden jullie dé VD sensatie van 2014
Wat een dotje, en de ondeugd straalt er ook wel een beetje vanaf
Sjolvir
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-11 21:25
Die koprol aanleren wordt moeilijk, maar haar zien duikelen is niet zo'n kunst. Ze wil doorgaans veeeeeel harder door de bocht dan kan resultaat, boem....
Vandaag was mamma Sjol zo vreselijk lief!! En de Hepsi ook!!!
Had 4 kindjes op visite met hun pappa en mamma, Sjol is al niet meer gereden sinds november. (ging toen onderuit op het ijs op het erf en was achter niet goed en heb haar ook niet meer opgepakt, omdat ze toch drachtig was. ) Vandaag de kindjes er zo opgezet. (het is Sjol dus dat kan! Ze was zooo braaf)
Even de papa en mamma buiten beeld geschoven
Wat heb ik toch een mazzel met die 2 beige meiden!
Wat een heerlijk topic! Ik heb helemaal in een deuk gelegen op de koprol foto Het is echt een spring in het veld en volgens mij ook lekker brutaal aan de foto's te zien, je zal vast welke keer weer van dit mooie stel genieten. Veel plezier nog met deze lieve mama en brutaal veulen.
Hepsi d'r voeten stonden gelukkig snel keurig zoals het hoort. En met de gewrichtsontstekingen gelukkig ook heel erg op tijd, zodat ze haar voetjes wel bleef belasten, waardoor deze netjes gecorrigeerd zijn.
En het is nu een kleine snelheidsduivel! Ga morgen wel nieuw topic maken.