wat een prachtig veulen en wat mooi om de communicatie te zien van moeder en kind

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
GJ9 schreef:Wauw wat een prachtig stel, zo moeder zo dochter.
Mag ik vragen waarom jullie voor een Frederiksborger hebben gekozen op deze mooie Gelderse merrie? Wel interessant, ook hoe het veulen uit gaat groeien!
Tinne schreef:Hoe reageert Fanja op de beeb?
kaotictjinta schreef:[Zou graag met het veulen naar de keuring willen maar helaas 'erkent' het KWPN het Frederiksborger ras niet om papieren bij haar te krijgen waarmee ik naar de keuring kan gaan.
Wij krijgen gelukkig wel een Duits Rheinlanderpapier afdeling Frederiksborger bij Linde als halfbloed.
kaotictjinta schreef:Wat ik tot noch toe heb uitgevonden krijg ik geen register A papier bij haar.
Dat had ik graag gewild want dan konden we naar de keuring.
Andante heeft vol papier. Fnanne heeft ook haar lidmaatschap bij het KWPN verlengd dat zou dus geen probleem zijn.
Maar Frederiksborger staat niet op het lijstje van het KWPN helaas.
Fokdoel is gelijk, maar ook de bouw komt heel erg overeen.
Paar kleine detail verschillen, maar volgens mij fijn om te combineren.
Maar helaas zullen we dat niet kunnen showen.
kaotictjinta schreef:Genieten doen we zeker hoor!
Daarnet een halstertje gepast maar verdorie van de 4 die ik heb liggen past er geeneen.
Dacht dat ze nog wel een aardig fors hoofdje had....niet dus![]()
GJ9 je brengt me op ideeen....
Ga het kwpn een mailen of de Frederiksborgerafdeling van het Rheinland wel een A registerpapier oplevert...![]()
Nee heb je ja kun je krijgen.
kaotictjinta schreef:Fokdoel is gelijk, maar ook de bouw komt heel erg overeen.
Paar kleine detail verschillen, maar volgens mij fijn om te combineren.
Maar helaas zullen we dat niet kunnen showen.