gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst voel jij je nu ook zo rijk met zo n schitterend veulen naast je merrie dievan ons is van 5 april groetjes jennifer
Van harte gefeliciteerd met deze enorme knapperd. En zo mooi getekend 4 gelijke witte benen en een mooie bles. Geniet er lekker van.
Nienke_
Geplaatst: 15-04-11 11:05
Wat een superleuk veulen! Ik vind de aftekeningen geweldig!
GranAmor
Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-11 11:28
Dankjewel iedereen voor alle leuke reacties! Omdat ik door de weeks 40 uur stage loop het ik helaas geen foto's kunnen maken maar ga dit weekend hard mijn best doen om actiefoto's te maken! Het is echt een mega aanhankelijk veulen, super leuk! zo komt je helemaal besnuffelen en aflikken in de stal, totaal niet schuw of verlegen! en de merrie is er ook weer helemaal bovenop en gedraagd zich voortreffelijk.
Wouw mooi chique veulen!!! Maar kan ook bijna niet anders met zo´n mams. Hoop dat Bordeaux ook zo zijn best heeft gedaan bij onze merrie Spannend!!
GranAmor
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-11 18:59
Ja knap is ze he! ze doet het super, gister hebben we ze voor het eerst uit elkaar gehaald en ging boven verwachting. We weten nog niet of we haar aan gaan houden maar ik hoop het wel!