Er is nog weinig verandert haar uier lijkt nu wel dikker te worden maar ook met mate. Ze rent en holt nog lekker door de wei. Alleen het rollen wordt minder naja het opstaan dan echt zo zielig om te zien.
Vandaag is belle 328dagen haar uier is al mooi vol alleen de spenen nog niet. Vandaag heeft lekker de hele dag in de zon gelopen hopen dat het veulen gauw komt.
dit ga ik even volgen, ik denk dat er een knapperd uit gaat komen
Maydine
Geplaatst: 01-05-11 11:06
Morgen is het 2 mei! De uitgerekende datum!
Ik ben echt super nieuwsgierig Joyce! Hoe staat ze ervoor? Of lijkt het erop dat ze het nog wat langer binnen zal houden?
joysjuh1987
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-11 12:38
nou ik denk dat ze ons nog wel even in spanning laat hoor. Haar uier is al weer iets terug gelopen het zijn nu vrumelzakjes en geen strakke balan al zijn haar tepels wel vol. Ik weet het gewoon niet meer kijk gewoon of ik hars puntjes zie wand van haar uiers kan ik neit meer opaan Morgen is idd de uitergerekende datum alleen denk ik niet dat we dat halen ik denk dat ze ons lekker laat wachten
belle vind het nog wel even prima zo daar in tegen is ons hondje net bezig met haar bevalling. Dat wordt een lange slapeloze nacht maar,,dan krijg je er ook wat mooi voor terug
Belle is vandaag 330 dagen. Er lijkt nog niets aan de hand. Ze is nog lekker druk en ook haar uier geeft nog niet aan dat het iedere moment gebeuren kan. Ik zal vanmiddag even weer fotos maken maar er is nog niet veel verschil. Wel kan ik jullie melden dat wij inmiddels een prachtig pup hebben. Zazou(onze hond)is gisteren bevallen van een prachtige reu, Hier is het bij gebleven en omdat we er zelf 1 wouden houden blijft deze pup dus bij ons. Iemand nog leuke puppie namen?Ik hou wel van luxe namen parfum, diamanten etc.