Vanmiddag werd het toch nog even lekker droog en koud was het niet buiten dus hebben we mama en zoon nog even lekker naar buiten gezet. De plassen water leverden geweldige filmpjes op, die ik natuurlijk even met jullie wil delen..
Je ziet hem denken bij zijn spiegelbeeld in de plas: "Wie is dat veulentje in het water??" Hij vond de plas met water errug interessant..
Het filmpje: "Demsey ziet voor het eerst grote enge plassen water" View My Video
Ik kan wel uren naar dit kereltje en zijn mama blijven kijken..
wat een spring in het veld!! Hier gaat Flora haar hoefjes vol aan krijgen Kan me voorstellen dat je hier niet bij weg te slaan bent.
Bassenqua
Geplaatst: 31-03-11 19:55
Ik kan het filmpje niet zien, zie alleen een groot zwart vlak
violente
Geplaatst: 31-03-11 19:56
Tja, na het filmpje 4 keer bekeken te hebben, ga ik mezelf nu van de computer afsleuren... Hier kan ik dus ook ECHT uren naar kijken! Dit is toch puur genieten! Wát een prachtig, wendbaar, eigenwijs, mooi en energiek kereltje. Hij is écht ontzettend leuk Tina!
Leuk Demsey op het filmpje, hij is goed in topvorm en mama is aandachtig voor haar zoontje
sandra3235
Geplaatst: 31-03-11 22:01
Deja vu met Keet en Kyona,die waren precies zo..
Ik heb genoten wat een heerlijk manneke
Chantal1973
Geplaatst: 31-03-11 22:07
proficiat wat een geweldig manneke. Snap dat je er niet genoeg van kan krijgen hij is kei leuk...en dat vindt hij zelf ook. Zag toch enige bewondering voor zijn eigen spiegelbeeld in het water.