Meid van Harte, wat een plaatje (En een hele mooie naam , die naam heb ik ook voor mijn vosmerrie als ze een merrieveulentje krijgt!
Rhea schreef:dank je voor alle complimentenvwb de naam ben ik blij dat ik een vroeg veulen heb Nou dat is idd wel een nadeel van een laat veulen, je ziet alle leuke namen voorbij komen Maar ik laat Dodona achterwege hoor ha ha....
Wat een knapperd.. Ik mag volgend jaar een veulen van Zhivago uit een keur/sport Kennedy merrie vangen! heb er nu al zin aan
Van harte gefeliciteerd met dit prachtige plaatje . Echt mega knap.Ik kan mij voorstellen dat je hier super blij mee bent.
yvonnepuntnl schreef:Wat een gespierde billen zeg! Mooi veulen hoor!krijg je als je de hele dag op je achterbenen staat
Gefeliciteerd met dit mooie veulen. Wel grappig Godiva is mijn tweeede naam. Het betekent geschenk van god. Een mooi cadeautje is ze zeker.
Oeh ik wist niet dat je ook op bokt zat Ik kom hier alleen om foto's te kijken maar ze is zooo knap en lief!!
Vandaag de groene weides mogen verkennen:ff lachen naar het vogeltjetoen kwam een konijntje langs...die deed zom'n baasje zegt dat ik op m'n pappa lijkdraven kan ik ook, nu moet baasje nog leren op het juiste moment op het knopje te duwen...