Wat een gaaf veulen!! Hoop voor je dat ie de vlieglessen niet meeneemt naar over 3 jaar . Geweldige foto's. Die ene waar mams zo beteuterd kijkt van "als dat maar goed gaat" geniaal!
Hij is echt geweldig. Flying Dutchman, die naam gaan we in de gaten houden op de hengstenkeuring over 3 jaar.
Honeys
Geplaatst: 25-03-11 08:53
Gefeliciteerd! Nou dat word later een heuse springkampioen hoor . Leuk beest!
Ook weer even complimentjes voor jou als fotograaf.. K moet even kijken hoe of wat (financieel en timing ), want misschien dat ik nog wel 2 opdrachtjes voor je heb.
Pauk
Geplaatst: 25-03-11 09:07
Haha superleuk! Leuke naam ook, knap veulen
Tjinta
Geplaatst: 25-03-11 09:11
Een werelds veulen, supergave foto`s met geweldige tekst. Wat wil je nog meer op de vroege morgen.
Hij heeft geen moeite met de wereld! Wat een gaaf veulen.
Wat een heerlijke foto's zeg en wat een prachtige veulen is het! Heerlijk, al die maffe bokkesprongen, en mooi weergegeven! Alleen foto 2 heb ik het idee dat hij zowat los komt van de achtergrond, is dat door de verscherping? En bij foto 6 heb ik het idee dat zijn flank wel mooi scherp is, maar zijn koppie/oog niet. Maar voor de rest prachtige foto's!!! Echt zalig om naar te kijken!
Wat een super mooi veulen! En natuurlijk wat een toffe reportage zo ! Wordt vast een hele aparte (ik heb een 2 jr merrie van honeyhill kan ook super bewegen!)
yfande
Geplaatst: 25-03-11 12:48
Met zo'n prachtige turboclown ? ben verbaasd dat het niet harder loopt
Eliine
Geplaatst: 25-03-11 16:30
Had het al gezegd maar doe het hier lekker nog een keer, wat een heerlijk veulen zeg ik ben verliefd
En hij doet zn naam meer dan eer aan Erg mooie foto's ook zeg