Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Goldie schreef:Ik heb nog nooit zulke fijne makkelijke beesten in de omgang gehad als die 3 die 3 jaar niet/weinig in handen zijn geweest.
MiSsY_Me schreef:Tja, ongeduld van de mens....
xalm schreef:Tja, ongeduld van de mens....
Vind ik ook.
Kan allemaal wel 'leuk en schattig' zijn, maar dit dier is nog een baby in mijn ogen.
Maar goed, ieder zijn eigen mening. Ik vind het onnodig om dit allemaal om te hangen bij dit dier. En dan is het ook nog eens veel te groot.
Wel volwassen dat je alleen op alle reacties reageert die in jouw straatje liggen, TS.
Nee jou reactie is lekker volwassen, ik denk dat de TS zich al vaak genoeg heeft verdedigd. Lekker nutteloos voor haar om op iedereen te reageren terwijl iedereen het zelfde zegt en ze al duidelijk heeft gemaakt dat zij aan voeld wat haar pony wil en niet wil.
Miracle_ schreef:xalm schreef:Tja, ongeduld van de mens....
Vind ik ook.
Kan allemaal wel 'leuk en schattig' zijn, maar dit dier is nog een baby in mijn ogen.
Maar goed, ieder zijn eigen mening. Ik vind het onnodig om dit allemaal om te hangen bij dit dier. En dan is het ook nog eens veel te groot.
Wel volwassen dat je alleen op alle reacties reageert die in jouw straatje liggen, TS.
Nee jou reactie is lekker volwassen, ik denk dat de TS zich al vaak genoeg heeft verdedigd. Lekker nutteloos voor haar om op iedereen te reageren terwijl iedereen het zelfde zegt en ze al duidelijk heeft gemaakt dat zij aan voeld wat haar pony wil en niet wil.
Ik heb het al anders geformuleerd. En ze hoeft zich niet te verdedigen van mij hoor. Ze doet alleen net als of de rest er niks toe doet. En dat vind ik persoonlijk een beetje jammer.
Miracle_ schreef:Ik heb het al anders geformuleerd. En ze hoeft zich niet te verdedigen van mij hoor. Ze doet alleen net als of de rest er niks toe doet. En dat vind ik persoonlijk een beetje jammer.