Tiff bijna zadelmak

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CarinaR

Re: Tiff bijna zadelmak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 13:29

Cupcake... daar ben ik ook wel mee eens...
Dat vind ik ook niet wat...
Maar diertje is nog geen jaar oud... tja ieder zn mening...

In mijn post over de losse deken heeft trouwens niets te maken met dat het een jong dier is, maar over t algemeen (al ben ik van mening dat door jonge leeftijd van het dier en meer risico op ongelukken is door het onbekende bij het jonge dier).
Ik vind het notdone... uitstappen (over balken en in draf zoals op de foto) met een losse zweetdeken...

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 14:29

Leuk speelgoed he TS??? :D

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-11 14:31

heerlijk speelgoed :D en voor wortels of aandacht vind het speelgoed mij ook leuk speelgoed en doet bijna alles :D

Laurentii

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 14:41

die voorlaatste foto xD
ze kijkt echt zo van, je hoofdstel is te groot!

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-11 14:44

we wilde kijken of het eten was die lip ging ook echt omhoog! was super lief want normaal is alles wat voor der neus hangt of een snoepje of een wortel want dan wilt men baasje dat ik loop of voetjes geef en als ik het niet doe laten ze iets lekkers zien en ik weet dat ik het krijg als ik luister!

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 14:45

oooooh evaa tochh wat doe je nu zoo een beeb al die zware enge dingen op dat kan echt niet hoor..!!! (das echt een zeer groot dramaa en daar gaan ze nou jaa bijna dood van))

okee nou mijn reactie..!!
in 1 woord super..!! hij ken t alvast maar gezien hebben.!
ene wat ziet ze der goed uiitt!!!

we moeten snel is gaan date..

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 14:50

Tsja iedereen zijn mening en vele wegen leiden naar Rome. Leuk beestje heb je hoor :)
Mijn keuze is het niet, heb dit te vaak fout zien gaan.

Ik heb wel van die paarden die 3 jaar hebben buiten gespeeld, en om dan te zeggen dat die niet te hanteren zijn gaat wel heel er ver. Ik heb nog nooit zulke fijne makkelijke beesten in de omgang gehad als die 3 die 3 jaar niet/weinig in handen zijn geweest. Tuurlijk gooi je er niet meteen een zadel op dus om dan te gaan lopen blaten over trauma's gaat in mijn ogen ook weer nergens over ;)

En jou reactie vind ik ook een beetje overdreven caboclo...
Laatst bijgewerkt door Goldie op 14-03-11 14:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 14:52

Ik vind het veel en veelste vroeg. Een keertje borstelen kan wel. En ik vind wel dat een pony alles moet leren, maar niet zo vroeg alles er al op gaan knuppen.

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-11 15:02

thanks wenn!!1 denk dat date snel komt want chick wil beebs van jullie stoere vent :D

MiSsY_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 15:16

Tja, ongeduld van de mens....

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 15:35

Kinderarbeid!!

Ze is al een grote meid aan het worden, ik moet echt nodig eens op visite komen om haar in t echie te aanschouwen.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 16:10

Ik vind dat overdrijven van sommige Bokkers wel heel hilarisch hoor :') Kom op, wat is hooguit 10 minuten met een barebackpad en een veel te groot bitloos hoofdstel (praktisch een halster dus, aangezien er geen bit in zit) om staan nou op die 3 jaar dat dat beestje mag ik toch hopen niet echt aan het werk hoeft. :') Geweldig hoe sommige mensen van een mug een olifant kunnen maken! You made my day. +:)+

Vind het een ontzettend leuk ding hoor TS! :) Veel plezier nog met haar!

Sjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 17:07

Ze gaat er niet dood van hoor :D zoals we allemaal zien vind het diertje het ook prima en waarom dan niet voor een keertje?
Neem aan dat de Ts het niet elke dag doet ;)
Het is een mooi veulen! En wassen met dit weer kan prima.
Een haflinger moet ( helaas) nou eenmaal iets vaker gewassen worden anders worden ze bijna niet meer wit!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 17:11

sorry. maar ik zie echt het probleem hier niet van in? Beestje krijgt er niks van :n Ben ik straks met die van mij ook van plan, en ja, die staat ook gewoon in de opfok :j

Leuke foto's TS!

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 17:14

haha sommige reacties hier :')

Wat een geweldig veulentje zeg!
Over een paar jaar heb je daar een lekker mak dier aan!

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-11 17:17

hoop idd op een mak beesje over 2 jaar maar goed weet niet wat ze gaat doen als ik ineens groter ben straks!

dit doen we idd niet vaak been bescherming was de eerste keer en Tiff loopt meestal los overal mee heen dus sidepull was sier! wel gooi ik er met poetsen vaak handoek op of dekentje over!en echt overal lekker kriebelen.

Foija

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 17:22

een haflinger-paardenmelkerij wilde ons eens een veulentje verkopen. Die raadde ook aan om al op tijd te beginnen met overal aan wennen.

MisticRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 20:46

heerlijk eindelijk iemand die een beetje plezier durft te tonen opbokt!
lekker doorgaan hoor, als jij plezier hebt, heeft het paard het vaak ook :)

het lijkt wel of bokt geen plezier mag hebben met paarden? enkel maar bloedserieus trainen met anky als instructrice?

kzit de laaste tijd veel thuis dus ik bekijk veel van zulk soort topics, bijna overal worden mensen gelijk afgezeken!

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 21:52

Goldie schreef:
Ik heb nog nooit zulke fijne makkelijke beesten in de omgang gehad als die 3 die 3 jaar niet/weinig in handen zijn geweest.

Tsja dit zal ook gewoon van paard tot paard verschillen, wij hebben nu een 2,5-jarige die je het licht uit de ogen slaat en dan wilde je dat je
wat eerder was begonnen zodat ze toen ze kleiner en handelbaarder was geweest al door dit punt was gegaan. Nu is het veel paaien en geen moment
kunnen ontspannen omdat met elke onoplettende beweging ze zich al omdraait en naar je slaat.

Wat een enorme braverik, zal zelf niet met al die spullen in de weer gaan maar kan er met de beste wil van de wereld ook geen kwaad in zien.
Denk dat dit paardje op latere leeftijd alles veel 'cooler' op zal pikken dan paarden die 3jaar op het land staan.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 21:56

MiSsY_Me schreef:

Vind ik ook. :j
Kan allemaal wel 'leuk en schattig' zijn, maar dit dier is nog een baby in mijn ogen.
Maar goed, ieder zijn eigen mening. Ik vind het onnodig om dit allemaal om te hangen bij dit dier. En dan is het ook nog eens veel te groot.

Wel jammer dat je alleen op alle reacties reageert die in jouw straatje liggen, TS. :)
Laatst bijgewerkt door Miracle_ op 15-03-11 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

stalxpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 21:59

Kijk dit noem je nou lol met je knol!

xalm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 22:01

Vind ik ook.
Kan allemaal wel 'leuk en schattig' zijn, maar dit dier is nog een baby in mijn ogen.
Maar goed, ieder zijn eigen mening. Ik vind het onnodig om dit allemaal om te hangen bij dit dier. En dan is het ook nog eens veel te groot.

Wel volwassen dat je alleen op alle reacties reageert die in jouw straatje liggen, TS.

Nee jou reactie is lekker volwassen, ik denk dat de TS zich al vaak genoeg heeft verdedigd. Lekker nutteloos voor haar om op iedereen te reageren terwijl iedereen het zelfde zegt en ze al duidelijk heeft gemaakt dat zij aan voeld wat haar pony wil en niet wil.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 22:03

xalm schreef:

Vind ik ook.

Wel volwassen dat je alleen op alle reacties reageert die in jouw straatje liggen, TS.

Nee jou reactie is lekker volwassen, ik denk dat de TS zich al vaak genoeg heeft verdedigd. Lekker nutteloos voor haar om op iedereen te reageren terwijl iedereen het zelfde zegt en ze al duidelijk heeft gemaakt dat zij aan voeld wat haar pony wil en niet wil.

Ik heb het al anders geformuleerd. En ze hoeft zich niet te verdedigen van mij hoor. Ze doet alleen net als of de rest er niks toe doet. En dat vind ik persoonlijk een beetje jammer.

xalm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 22:05

Miracle_ schreef:
xalm schreef:

Vind ik ook.

Ik heb het al anders geformuleerd. En ze hoeft zich niet te verdedigen van mij hoor. Ze doet alleen net als of de rest er niks toe doet. En dat vind ik persoonlijk een beetje jammer.

Dat is begrijpelijk maar ik denk dat je je ook moet inleven in haar. IEDEREEN blijft het herhalen, zij vind dat dit kan, dan laat je haar het toch lekker doen. Inplaats van alleen maar kritiek te leveren zoals iedereen hier doet.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 22:08

Miracle_ schreef:

Naar de mening van TS doet de rest er ook niet toe, en het is haar goed recht om andere meningen naast zich neer te leggen