Hoopte ook dat ze niet drachtig zou zijn, maar nu zijn we er allemaal zo klaar voor dat het toch een beetje tegenvalt
Nee ze is niet opvoelbaar bovendien is de DA hier ver vandaan en duur, dus we wachten het nog even af. Ze is verder goed en gezond
Tjinta
Geplaatst: 07-06-11 12:20
HC mijn hoogdrachtige merrie plast ook sinaasappelsap. Een zeer ervaren fokster zei een tijd geleden ook direct oooh die is hengstig. Maar het veulen groeit goed. Ze is echt drachtig. Blijkbaar hebben sommigen dat gewoon. Dat is dus niet echt een indicatie over wel of niet drachtig.
Jammer dat je moet blijven wachten, maar ach zo lang de merrie er gezond en helder bijloopt gaat het toch?
vieuw weer een nachtje gespookt, maar nee hoor niks. Haar uier is dan weer groter en dan weer kleiner, maar wel vol. Gister kon ik er snel een beetje in knijpen en toen spoot er wat uit. Ik geef de moed een beetje op, wachten maar op volgend jaar
Mijn gezonde geregistreerde merrie is gedekt door onze hengst, zal er een nieuwe topic van maken.
HCRanch
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-11 14:40
zo zag haar uier er vorige week uit heb het idee dat het nu iets voller is, maar dat kan ook mijn verbeelding zijn omdat ik er steeds naar kijk haha
Cchanny
Geplaatst: 07-06-11 14:42
Arme merrie.
Maar goed dat jullie haar gered hebben
Op naar een gezonde merrie en een gezond krulletje
Ben super benieuwd, vind de Curly altijd zo apart maar wel heel gaaf!
supertinkie
Geplaatst: 07-06-11 15:47
Het lijkt mij wel dat de uier, zelfs op de foto al gevulder is dan je normaal ziet bij een niet drachtige merrie. Maar goed, dat is mijn bescheiden kijk er op als eigenaresse van een ruin hihi