Wat een ontzettend schattig klein veulen. Zo schattig, dat snebje en prachtig die blauwe ogen (en nu maar hopen dat die blijven )
amazone77
Geplaatst: 08-03-11 19:39
ze is prachtig hoor,wel een kleintje,maar ook die word met de melk van mams ook zo groot. of ze het kleurtje van limit krijgt is nog even afwachten,vind dat ze een prachtig hoofdje heeft.
Ach Clau ik ben echt verliefd op d'r! Bij die eerste foto heeft ze zo'n héerlijk arrogant koppie. Zal ik anders binnenkort eens langskomen voor foto's?
lailapri
Geplaatst: 09-03-11 22:39
Wat een heerlijk stevig ding! Kun je uren van genieten volgens mij. Wens je veel leuke en mooie momenten met haar toe
Anomien
Geplaatst: 09-03-11 22:41
is het niet een kleintje? of vergis ik me nu in grootte?
Mandarijn
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-11 22:42
Knert schreef:
is het niet een kleintje? of vergis ik me nu in grootte?
Geen idee.
Ze is net iets kleiner dan m'n Shet (zo op zicht) en die is een krappe meter.
je ziet wel vaker bij merrie's die ''overgewicht'' hebben dat ze een ''klein'' veulen baren,het lichaam houd te veel voeding zelf. ze is gezond dat is het aller belangrijkste,en ze is nog eens prachtig ook. hoe groot ze later word kan je nu echt nog niet zeggen,misschien wel een flinke meid van 1.50m en word ze 1.40m dan weet ik zeker dat je er net zoveel plezier van zal hebben hoor. nogmaals heel veel plezier met je prachtig veulentje.