Knapperd is het hoor! Hij staat bij Stal Huusstede volgens mij? 2 mensen die ik goed ken hebben daar ook hun 2 2-jarigen (dit voorjaar) ook staan.
retseH
Geplaatst: 12-02-11 17:10
Hee Shan die wordt leuk!! HIj wordt echt steeds mooier Ik vind hem idd ook groter lijken dan 1.38 m. Daar ga je vast en zeker veel plezier aan beleven..
Boktpony
Geplaatst: 12-02-11 18:09
Wat lijkt hij groot! Hoop voor je dat hij idd nog maar max 10 cm groeit En hij is idd al best wel af voor zijn leeftijd. Ben benieuwd hoe die "straks" onder het zadel toont bij jou! Maar met jou lengte pas jij nog perfect op pony's
Lieszje
Geplaatst: 12-02-11 18:13
Zo hij is groot geworden! En knap! De laatste keer dat ik een foto van hij zag was ie nog een stukje kleiner
Maar bedankt! Hij is inderdaad al erg fijn compleet. Gewoon nog een beetje doorgroeien en doorontwikkelen en dan uitzwaren!
Sieltjuh
Geplaatst: 13-02-11 21:10
Annash schreef:
Pony's, he, pony's
Maar bedankt! Hij is inderdaad al erg fijn compleet. Gewoon nog een beetje doorgroeien en doorontwikkelen en dan uitzwaren!
Hoe durf ik
Enne, dat uitzwaren ken ik. Daar wacht ik ook nog een beetje op bij onze 2jarige (in mei 3). Maargoed, arabjes kunnen daar toch wat later in zijn en als ik naar ouders kijk heb ik maar gewoon goede hoop
Maar denk serieus dat je aan Dylano straks een heel leuke wedstrijdpony hebt Shanna
cristinaa
Geplaatst: 14-02-11 22:15
Ahh... Shanna, wat ziet hij er super goed uit! Mooi in verhouding en lekker bespierd. Gezien zijn model denk ik niet dat hij uit de maat gaat groeien. Pa en ma zijn toch ook echte D maatjes. Heel veel plezier met de mooie Dylano du Bois
daar hebben we weer een du boisje wát een heerlijke beesten zijn het ook! en al zo in verhouding voor een jaarling, dat belooft heel veel, over twee jaar!
die eerste foto, is wel echt z'on macho-man foto, lekker arrogant hoofdje. wordt nog een leuke haha!
Ik hoop dat ik de foto's snel weer kan zien, ben erg benieuwd hoe Dylano er momenteel uitziet. Misschien moet ik intussen maar even op je facebook koekeloeren.
Absoluut geen naarling om te zien, dat sowieso. Vind hem nog steeds een erg fijne uitstraling hebben en hij groeit zo te zien goed.
Annash
Blogger
Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-11 00:18
Je hebt helemaal gelijk, Josav. Hij komt tot aan de onderkant van mijn neus en ik ben 1.49 (laatste keer wel tijd terug gemeten, ik hoop altijd nog op een paar centimeters meer maar dat is vast niet zo ) dus we gokken 'm rond de 1.38. De omheining van de bak is 1.40 en daar zit 'ie nog onder.